Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Խոսք | Տրվում է «խոսք» հասկացության բացատրությունը |
2. | Փաստ և կարծիք | Գաղափար է տրվում փաստի և կարծիքի մասին, բացատրությունը հիմնավորվում է համապատասխան օրինակներով |
3. | Պատճառ և հետևանք | Գաղափար է տրվում պատճառի և հետևանքի մասին, բացատրությունը հիմնավորվում է համապատասխան օրինակներով |
4. | Տեքստի սկիզբ | Գաղափար է տրվում տեքստի բաղադրիչներից մեկի՝ սկզբի մասին, բացատրությունը` հիմնավորվում համապատասխան օրինակներով |
5. | Խոսքի պատկերավորություն | Գաղափար է տրվում խոսքի պատկերավորության մասին, բացատրությունը հիմնավորվում է համապատասխան օրինակներով |
6. | Խոսքի տրամաբանական կառուցվածքը | Գաղափար է տրվում տեքստի տրամաբանական կառուցվածքի, տեքստում ներկայացվող դեպքերի ճիշտ հաջորդականության մասին, բացատրությունը հիմնավորվում է համապատասխան օրինակներով |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Գտի՛ր անհրաժեշտ տեղեկությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Ընթերցելով տեքստը՝ հարկավոր է պատասխանել հարցերին՝ տեքստում գտնելով պահանջվող տեղեկությունները |
2. | Ո՞ր տեղեկությունն է ճիշտ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ելնելով տեքստից՝ հարկավոր է որոշել, թե տրված տեղեկություններից ո՛րն է ճիշտ |
3. | Լրացումնե՛ր արա տեքստում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ընթերցված տեքստի տրամաբանությունից բխող լրացում պետք է արվի տեքստի նախադասություններից մեկում |
4. | Համեմատի՛ր առարկաները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված տեքստում եղած տեղեկությունների հիման վրա հարկավոր է գտնել համեմատվող առարկաների ընդհանրություններն ու տարբերությունները |
5. | Որոշի՛ր պատճառը և հետևանքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Տեքստի հիման վրա հարկավոր է որոշել, թե տրված նախադասություններից ո՛րն է ցույց տալիս երևույթի պատճառը, որը՝ այդ երևույթն իբրև հետևանք |
6. | Գտի՛ր միտքը հաստատող փաստը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված տեքստում պետք է գտնել այն փաստը, որը հիմնավորում է արտահայտված միտքը |
7. | Փա՞ստ է, թե՞ կարծիք | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Հարկավոր է որոշել, թե տրված երկու նախադասություններից ո՛րն է փաստ արձանագրում, ո՛րն է կարծիք արտահայտում |
8. | Ո՞րն է հեղինակի կարծիքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տրված փոքրիկ հատվածում հարկավոր է գտնել այն նախադասությունը, որն արտահայտում է հեղինակի կարծիքը |
9. | Գտի՛ր նախադասությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Հարկավոր է տրված երկու նախադասություններից ընտրել այն մեկը, որը նշված առարկան կամ երևույթը նկարագրում է պատկերավոր ձևով |
10. | Դասավորի՛ր նախադասությունները և տե՛քստ կազմիր | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Հարկավոր է տրված նախադասությունները տրամաբանական ճիշտ հաջորդականությամբ դասավորելով՝ տեքստ կազմել |
11. | Գտի՛ր ավելորդ նախադասությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Տրված փոքրիկ հատվածի նախադասություններից մեկը տրամաբանորեն ուղղակիորեն կապված չէ ընդհանուր շարադրանքին: Հարկավոր է գտնել այդ նախադասությունը: Առաջադրանքը զարգացնում է տեքստի տրամաբանական կառուցվածքի ընկալման հմտությունը |
12. | Տեքստի համար սկի՛զբ ընտրիր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տրված տարբերակներից հարկավոր է ընտրել այն նախադասությունը, որով տրամաբանորեն ճիշտ կլինի սկսել տեքստը |
13. | Ո՞րն է պատմության խրատը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պատմությունը կարդալուց հետո հարկավոր է տրված տարբերակներից ընտրել տեքստից բխող խրատը |
14. | Լուծի՛ր հանելուկը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Հարկավոր է ունկնդրել հանելուկը և գրել պատասխանը |
15. | Գուշակի՛ր բառերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Հարկավոր է ունկնդրել տեքստը, գուշակել այն բառերը, որոնք բաց են թողնված տեքստում |
16. | Լսի՛ր և դո՛ւրս բեր անհրաժեշտ տեղեկությունները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Հարկավոր է դիտել տեսանյութը և դրա հիման վրա որոշել նշված փաստերի ճշտությունը կամ անհրաժեշտ տեղեկություններ դուրս բերել |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ընթերցանություն, գրավոր խոսք, ունկնդրում | 00:10:00 | միջին | 26Մ. | Ընթերցանություն, գրավոր խոսք, ունկնդրում |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ընթերցանություն, գրավոր խոսք, ունկնդրում | 00:15:00 | միջին | 20Մ. | Ընթերցանություն, գրավոր խոսք, ունկնդրում |
2. | Ընթերցանություն, գրավոր խոսք, ունկնդրում | 00:20:00 | միջին | 23Մ. | Ընթերցանություն, գրավոր խոսք, ունկնդրում |