Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Աշակերտի կողմից ԻմԴպրոց կայքի վարժանքների ինքնուրույն կատարում | Այս տեսությունից ուսուցիչն իմանում է, թե ի՞նչ է ԻմԴպրոց կայքի «Վարժանքի աշխատակարգը», ի՞նչն է վարժանքի աշխատակարգում անհատական պարապմունքների ժամանակ բարձրացնում ուսուցանվողների մոտիվացիան, ինչպե՞ս է ճիշտ պատասխաններին և լուծումներին հասանելիությունը նպաստում ուսումնառության մոտիվացիան |
2. | ԻմԴպրոց կայքում ինչպե՞ս է կառուցված համադասարանցիների ԹՈՓ-ը | ՈՒսուցչին առաջարկվում է վերհիշել ԻմԴպրոց կայքում միավորների հավաքման հիմնական սկզբունքները։ Բացատրվում է, թե ի՞նչ է նշանակում «ԻմԴպրոց կայքի համադասարանցիների ԹՈՓ-ը» և ինչպե՞ս է այն կառուցված |
3. | ԻմԴպրոց կայքի ԹՈՓ-երի կիրառումը գնահատականի բարձրացման գործընթացում | ՈՒսուցիչն իմանում է, թե ինչպե՞ս է ԻմԴպրոց կայքի վարկանիշային համակարգը նպաստում առաջադիմության որակական բարելավմանը, ինչպես նաև ինչպե՞ս և ինչպիսի՞ տվյալների հիման վրա կարելի է բարձրացնել գնահատականը կամ գնահատել սովորողին |
4. | Ներդասարանային մրցույթների կազմակերպում | Տրվում են գործնական խորհուրդներ ԻմԴպրոց կայքի համադասարանցիների ԹՈՓ-ի կիրառմամբ արտադասարանական գործունեության կազմակերպման վերաբերյալ։ Բացատրվում են ԻմԴպրոց կայքի առավելությունները որպես ուսուցչի համար հարմար գործիք |