ԹՈՓ-երի կիրառումը գնահատականի բարձրացման գործընթացում
Նախորդ տեսական նյութում մենք դիտարկեցինք, թե ինչպես են վարժանքի աշխատակարգը և վարկանիշային համակարգը նպաստում ուսումնական մոտիվացիայի ձևավորմանը և բարձրացմանը։
Այն հանգամանքը, որ ԹՈՓ-ում հաշվարկվում են այն դասարանի առարկաներից վաստակած միավորները, որում գրանցված է աշակերտը, ԻմԴպրոց կայքի վարկանիշային համակարգին տալիս է որոշակի առավելություններ՝
- Ուսումնական ծրագրի շրջանակներում օբյեկտիվություն․ ավագ դասարանների աշակերտները չեն կարող վարկանիշով ավելի բարձրանալ՝ կատարելով ցածր դասարանների առաջադրանքները։
- Ուսուցիչը կարող է ԹՈՓ-երն օգտագործել գնահատականի բարձրացման համար։
Ուսուցիչների փորձը հնարավորություն է տալիս հաստատել, որ սովորողներին միանգամայն արդարացված կարելի է ոգևորել լավ գնահատականով։
Աշակերտների պատվոգրերի մասին առավել մանրամասն կարդացեք տվյալ թեմայի հաջորդ տեսական նյութերում։
Ինչո՞ւ աշակերտը չկա համադասարանցիների ԹՈՓ-ում
Համադասարանցիների ԹՈՓ-ում հայտնվելու համար աշակերտը պետք է ԻմԴպրոց կայքում գրանցված լինի իր ուսումնական հաստատությունում և «Առարկաներ» բաժնի իր դասարանից կատարի առաջադրանքներ և թեստեր։
Եթե աշակերտը տեսանելի չէ իր դասարանի ԹՈՓ-ում, ապա՝
- ամենայն հավանականությամբ նա սխալ դասարանում կամ սխալ դպրոցում է գրանցված։ «Օգտատերերի կառավարում» բաժնում ստուգեք՝ կա՞ արդյոք այդպիսի աշակերտ Ձեր դասարանում։
- Օգնեք, որ աշակերտն իր պրոֆիլի կարգավորումներում ընտրի ճիշտ ուսումնական հաստատություն կամ օգնության համար գրեք \(info@imdproc.am\) էլփոստի հասցեին: