
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ինֆորմացիայի ներմուծումը ցուցադրման մեջ | Ներկայացվում է, թե ցուցադրման մեջ առկա տեքստային ինֆորմացիան ի՞նչ տարրեր կարող է պարունակել, ինչպես նաև ցուցադրման մեջ առկա տեքստի վերնագրի ներմուծումը |
2. | Տեքստի համարակալումը և նիշավորումը | ներկայացվում է ցուցադրման մեջ եղած տեքստի առանձին հատվածների (օրինակ՝ ցուցակների) համարակալումն ու նիշավորումը |
3. | Սլայդում մակագրության և աղյուսակի կցումը | Ներկայացվում է սլայդին մակագրություն կցելու և սլայդում աղյուսակ ստեղծելու քայլերի հաջորդականությունը |
4. | Սլայդում պատկերների տեղադրումը | Ներկայացվում է սլայդում ստանդարտ տեսքի պատկերների ստեղծման, տեղաշարժման, պտտման, պատկերի ոճի ընտրության քայլերի հաջորդականությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա, թե ցուցադրումներում ի՞նչ ինֆորմացիա կարելի է ներմուծել |
2. | Ցուցադրման մեջ տեքստային ինֆորմացիայի ներմուծումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա, թե ցուցադրումներում ի՞նչ ինֆորմացիա կարելի է ներմուծել և ո՞ր կոճակը ինչի՞ համար է նախատեսված |
3. | Ի՞նչի համար է նախատեսված տրված կոճակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա, թե ցուցադրումներում ի՞նչ ինֆորմացիա կարելի է ներմուծել և ո՞ր կոճակը ինչի՞ համար է նախատեսված |
4. | Ընտրիր համապատասխան հրամանային կոճակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է տեքստի նշված հատվածի համարակալման, նիշավորման, սլայդին մակագրություն, աղյուսակ, պատկեր, պատկերների համապատասխան ոճ կցագրելու հրամանային կոճակների իմացությունը |
5. | Տեքստի ներմուծում, համարակալում և նիշավորում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Ստուգվում է ցուցադրումներում տեքստ ներմուծելու, տեքստի նշված հատվածը համարակալելու և նիշավորելու քայլերի իմացությունը |
6. | Հրամանային կոճակների նշանակությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է տեքստ, պատկեր, աղյուսակ ներմուծելու, տեքստի հետ աշխատելու, պատկերներին ոճ ընտրելու համար նախատեսված հրամանային կոճակների իմացությունը |
7. | Աղյուսակների և պատկերների ստեղծումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է ցուցադրումներում աղյուսակների և պատկերների ստեղծման քայլերի իմացությունը |
8. | Քանի՞ տող և սյուն ունի աղյուսակը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է աղյուսակ ստեղծելու քայլերի իմացությունը |
9. | Ի՞նչ իրավիճակ է պատկերված | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է աղյուսակ ստեղծելու քայլերի իմացությունը |
10. | Ո՞ր ներդիրն է պատկերված: Նրանում տեղադրված հրամանային կոճակները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է Home ներդիրի պարունակության իմացությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 6Մ. | Ցուցադրման մեջ առկա տեքստային ինֆորմացիայի և տեքստի վերնագրի ներմուծումը, տեքստի առանձին հատվածների (օրինակ՝ ցուցակների) համարակալումն ու նիշավորումը, սլայդին մակագրություն կցելու և սլայդում աղյուսակ ստեղծելու քայլերի հաջորդականությունը, ստանդարտ տեսքի պատկերների ստեղծումը, դրանց տեղաշարժման, պտտման, պատկերի ոճի ընտրության քայլերի հաջորդականությունը: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Ցուցադրման մեջ առկա տեքստային ինֆորմացիայի և տեքստի վերնագրի ներմուծումը, տեքստի առանձին հատվածների (օրինակ՝ ցուցակների) համարակալումն ու նիշավորումը, սլայդին մակագրություն կցելու և սլայդում աղյուսակ ստեղծելու քայլերի հաջորդականությունը, ստանդարտ տեսքի պատկերների ստեղծումը, դրանց տեղաշարժման, պտտման, պատկերի ոճի ընտրության քայլերի հաջորդականությունը: |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 18Մ. | Ցուցադրման մեջ առկա տեքստային ինֆորմացիայի և տեքստի վերնագրի ներմուծումը, տեքստի առանձին հատվածների (օրինակ՝ ցուցակների) համարակալումն ու նիշավորումը, սլայդին մակագրություն կցելու և սլայդում աղյուսակ ստեղծելու քայլերի հաջորդականությունը, ստանդարտ տեսքի պատկերների ստեղծումը, դրանց տեղաշարժման, պտտման, պատկերի ոճի ընտրության քայլերի հաջորդականությունը: |