Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ինֆորմացիայի ներմուծումը ցուցադրման մեջ Ներկայացվում է, թե ցուցադրման մեջ առկա տեքստային ինֆորմացիան ի՞նչ տարրեր կարող է պարունակել, ինչպես նաև ցուցադրման մեջ առկա տեքստի վերնագրի ներմուծումը
2. Տեքստի համարակալումը և նիշավորումը ներկայացվում է ցուցադրման մեջ եղած տեքստի առանձին հատվածների (օրինակ՝ ցուցակների) համարակալումն ու նիշավորումը
3. Սլայդում մակագրության և աղյուսակի կցումը Ներկայացվում է սլայդին մակագրություն կցելու և սլայդում աղյուսակ ստեղծելու քայլերի հաջորդականությունը
4. Սլայդում պատկերների տեղադրումը Ներկայացվում է սլայդում ստանդարտ տեսքի պատկերների ստեղծման, տեղաշարժման, պտտման, պատկերի ոճի ընտրության քայլերի հաջորդականությունը

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Պնդումներ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է իմանա, թե ցուցադրումներում ի՞նչ ինֆորմացիա կարելի է ներմուծել
2. Ցուցադրման մեջ տեքստային ինֆորմացիայի ներմուծումը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է իմանա, թե ցուցադրումներում ի՞նչ ինֆորմացիա կարելի է ներմուծել և ո՞ր կոճակը ինչի՞ համար է նախատեսված
3. Ի՞նչի համար է նախատեսված տրված կոճակը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Աշակերտը պետք է իմանա, թե ցուցադրումներում ի՞նչ ինֆորմացիա կարելի է ներմուծել և ո՞ր կոճակը ինչի՞ համար է նախատեսված
4. Ընտրիր համապատասխան հրամանային կոճակը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Ստուգվում է տեքստի նշված հատվածի համարակալման, նիշավորման, սլայդին մակագրություն, աղյուսակ, պատկեր, պատկերների համապատասխան ոճ կցագրելու հրամանային կոճակների իմացությունը
5. Տեքստի ներմուծում, համարակալում և նիշավորում 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Ստուգվում է ցուցադրումներում տեքստ ներմուծելու, տեքստի նշված հատվածը համարակալելու և նիշավորելու քայլերի իմացությունը
6. Հրամանային կոճակների նշանակությունը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Ստուգվում է տեքստ, պատկեր, աղյուսակ ներմուծելու, տեքստի հետ աշխատելու, պատկերներին ոճ ընտրելու համար նախատեսված հրամանային կոճակների իմացությունը
7. Աղյուսակների և պատկերների ստեղծումը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Ստուգվում է ցուցադրումներում աղյուսակների և պատկերների ստեղծման քայլերի իմացությունը
8. Քանի՞ տող և սյուն ունի աղյուսակը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Ստուգվում է աղյուսակ ստեղծելու քայլերի իմացությունը
9. Ի՞նչ իրավիճակ է պատկերված 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Ստուգվում է աղյուսակ ստեղծելու քայլերի իմացությունը
10. Ո՞ր ներդիրն է պատկերված: Նրանում տեղադրված հրամանային կոճակները 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Ստուգվում է Home ներդիրի պարունակության իմացությունը

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք թեմայի վերաբերյալ 00:15:00 միջին 6Մ. Ցուցադրման մեջ առկա տեքստային ինֆորմացիայի և տեքստի վերնագրի ներմուծումը, տեքստի առանձին հատվածների (օրինակ՝ ցուցակների) համարակալումն ու նիշավորումը, սլայդին մակագրություն կցելու և սլայդում աղյուսակ ստեղծելու քայլերի հաջորդականությունը, ստանդարտ տեսքի պատկերների ստեղծումը, դրանց տեղաշարժման, պտտման, պատկերի ոճի ընտրության քայլերի հաջորդականությունը:

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 17Մ. Ցուցադրման մեջ առկա տեքստային ինֆորմացիայի և տեքստի վերնագրի ներմուծումը, տեքստի առանձին հատվածների (օրինակ՝ ցուցակների) համարակալումն ու նիշավորումը, սլայդին մակագրություն կցելու և սլայդում աղյուսակ ստեղծելու քայլերի հաջորդականությունը, ստանդարտ տեսքի պատկերների ստեղծումը, դրանց տեղաշարժման, պտտման, պատկերի ոճի ընտրության քայլերի հաջորդականությունը:
2. Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 18Մ. Ցուցադրման մեջ առկա տեքստային ինֆորմացիայի և տեքստի վերնագրի ներմուծումը, տեքստի առանձին հատվածների (օրինակ՝ ցուցակների) համարակալումն ու նիշավորումը, սլայդին մակագրություն կցելու և սլայդում աղյուսակ ստեղծելու քայլերի հաջորդականությունը, ստանդարտ տեսքի պատկերների ստեղծումը, դրանց տեղաշարժման, պտտման, պատկերի ոճի ընտրության քայլերի հաջորդականությունը: