Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Գործողություններ օբյեկտների հետ (պատճենում) | Աշակերտը սովորում է օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարանում պատճենելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
2. | Գործողություններ օբյեկտների հետ (տեղափոխում) | Աշակերտը սովորում է օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարան տեղափոխելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
3. | Գործողություններ օբյեկտների հետ (անվանափոխում) | Աշակերտը սովորում է օբյեկտն անվանափոխելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
4. | Նոր ֆայլադարանի ստեղծումը և օբյեկտի հեռացումը | Աշակերտը սովորում է նոր ֆայլադարան ստեղծելու, ինչպես նաև օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբը ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ ֆայլային օբյեկտների վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է օբյեկտների հետ կատարվող գործողությունների իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի տվյալ պնդումը ճիշտ է, թե սխալ: Պնդումները վերաբերվում են ֆայլային օբյեկտերի հետ կատարվող գործողություններին՝ պատճենում, տեղափոխում, անվանափոխում, հեռացում |
2. | Օբյեկտների համախմբի պատճենումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է օբյեկտի կամ օբյեկտների համախմբի պատճենման քայլերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է ընտրի, թե ո՞ր բառն է բաց թողնված նախադասության մեջ |
3. | Ո՞ր ֆայլադարանները կջնջվեն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է ֆայլային օբյեկտները ջնջելու քայլերի իմացությունը: Աշակերտը տվյալ իրավիճակում պետք է կողմնորոշվի և նշի, թե ո՞ր ֆայլադարանները կջնջվեն Delete հրամանն ընտրելու դեպքում |
4. | Ո՞ր մենյուն է պատկերված նկարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է Computer պատուհանի Organize կոճակով բացված մենյուի իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի, թե նկարում ո՞ր մենյուն է պատկերված, և այդ մենյուի ո՞ր հրամանն ինչի՞ համար է նախատեսված |
5. | Computer պատուհանի Organize մենյուն: Իրավիճակներ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է Computer պատուհանի Organize կոճակով բացված մենյուի իմացությունը: Ինչպես նաև աշակերտը պետք է տվյալ իրավիճակում կողմնորոշվի, թե ո՞ր օբյեկտների հետ տեղի կունենա գործողությունը |
6. | Ֆայլային օբյեկտների՝ այլ ֆայլադարանում պատճենումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգվում է ֆայլային օբյեկտների այլ ֆայլադարանում պատճենելու քայլերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է թվարկված բառերից ընտրի ճիշտ բառը, և լրացնի նախադասությունը: |
7. | Պնդումներ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է օբյելկների հետ կատարվող գործողությունների իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի տվյալ պնդումը ճիշտ է, թե սխալ: Պնդումները վերաբերվում են ֆայլային օբյեկտերի հետ կատարվող գործողություններին՝ պատճենում, տեղափոխում, անվանափոխում, հեռացում |
8. | Որո՞նք են բաց թողնված բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարան տեղափոխելու քայլերի իմացությունը |
9. | Նոր ֆայլադարանի ստեղծումը, անվանափոխումը և ջնջելը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է ֆայլադարան ստեղծելու, անվանափոխելու և ջնջելու քայլերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է լրացնի նախադասություններում բաց թողնված բառերը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 6Մ. | Օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարանում պատճենելու կամ տեղափոխելու, օբյեկտն անվանափոխելու, նոր ֆայլադարան ստեղծելու, ինչպես նաև օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբը ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարանում պատճենելու կամ տեղափոխելու, օբյեկտն անվանափոխելու, նոր ֆայլադարան ստեղծելու, ինչպես նաև օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբը ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարանում պատճենելու կամ տեղափոխելու, օբյեկտն անվանափոխելու, նոր ֆայլադարան ստեղծելու, ինչպես նաև օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբը ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |