
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | «Առարկաների յուրացում»: Սկիզբը և հաշվետվությունը | Այս տեսությունից ուսուցիչն իմանում է, թե ինչպես ԻմԴպրոց կայքում ավտոմատացնել հաշվետվողականությունը և «Առարկաներ» բաժնում տեսնել սովորողների՝ ԻմԴպրոց կայքի կողմից ստուգված աշխատանքների արդյունքները։ Ուսուցիչը ծանոթանում է«Առարկայի յուրացում» հաշվետվությանը |
2. | «Թեմայի յուրացում» հաշվետվությունը | Այս տեսությունից ուսուցիչն իմանում է, թե ինչպես ԻմԴպրոց կայքում ավտոմատացնել ընտրված դասարանի ընտրած թեմայի վերաբերյալ հաշվետվողականությունը։ «Առարկաներ» բաժնում աշակերտների կատարած առաջադրանքների արդյունքները գնահատվում են ԻմԴպրոց համակարգի կողմից |
3. | «Աշակերտների արդյունքները» հաշվետվությունը | Այս տեսությունից ուսուցիչն իմանում է՝ ինչպես ավտոմատացնել հաշվետվողականությունը ԻմԴպրոց կայքում՝ ընտրված աշակերտի համար՝ ըստ թեմայի: Դիտել «Առարկաներ» բաժնի յուրաքանչյուր առաջադրանքի և թեմայի մանրամասն հաշվետվությունը։ Աշակերտների արդյունքները կստուգվեն ԻմԴպրոց համակարգի կողմից |
4. | Ինչպե՞ս է հաշվարկվում առաջարկվող գնահատականն ԻմԴպրոց կայքում | Ինչպե՞ս մշակել գիտելիքների գնահատման համակարգ՝ ելնելով ԻմԴպրոց կայքի հաշվետվություններից |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ինչպե՞ս ԻմԴպրոց կայքում դիտել աշակերտների արդյունքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է՝ ընկալվե՞լ է արդյոք, թե ինչ պետք է անել ԻմԴպրոց կայքում աշակերտների արդյունքները դիտելու համար։ Անհրաժեշտ է կարողանալ կայքի ընտրացանկում գտնել «Աշակերտների արդյունքները» բաժինը |
2. | «Աշակերտների արդյունքները» բաժնի հնարավորությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | «Աշակերտների արդյունքները» բաժնի հնարավորությունները․: Ինչպիսի՞ ինքնեկ հաշվետվություններ են հասանելի ուսուցչին այս բաժնում |
3. | ԻմԴպրոց կայքում աշակերտների գործունեության ինքնեկ վերլուծություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է «Աշակերտների արդյունքները» բաժնի հնարավորությունների իմացությունը․ ԻմԴպրոց կայքում ինքնեկ աշխատակարգում ինչպիսի՞ գործունեության վերլուծությունն է ուսուցչին հասանելի |
4. | ԻմԴպրոց կայքի հաշվետվությունները և վերլուծությունները․ «Ճիշտ է»/«Սխալ է» | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է, թե ուսուցիչն ինչպես է կողմնորոշվում «Աշակերտների արդյունքները» բաժնի հաշվետվություններում։ Բերված վարժությունների համար անհրաժեշտ է ընտրել «Ճիշտ է»/«Սխալ է» |
5. | Առարկայի յուրացման հաշվետվություն | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տվյալ առաջադրանքը կօգնի առավել լավ կողմնորոշվել «Առարկայի յուրացում» հաշվետվությունում։ Անհրաժեշտ է հաշվարկել ընտրված դասարանի առարկայի թեմաները և ենթաթեմաները և առարկայի յուրացման համար անհրաժեշտ թեմաների և ենթաթեմաների բավարար քանակը |
6. | Թեմայի յուրացման հաշվետվությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տվյալ առաջադրանքը կօգնի ավելի լավ կողմնորոշվել «Թեմայի յուրացում» հաշվետվությունում |
7. | Առաջադրանքի վիճակագրություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տվյալ առաջադրանքը կօգնի ավելի լավ կողմնորոշվել «Առարկաներ» բաժնում և «Աշակերտների արդյունքները» հաշվետվությունում։ Ստուգվում է, թե ինչպես է հաշվարկվում աշակերտի լավագույն արդյունքը՝ տվյալ առաջադրանքի համար նախատեսված միավորից |
8. | «Թեմայի յուրացում» հաշվետվության պահպանումը | Ստեղծագործական | բարդ | 0Մ. | Այս առաջադրանքի կատարման համար անհրաժեշտ է կիրառել ԻմԴպրոց կայքի ինտերակտիվ վարժանքները, տպել կամ պահպանել թեմայի յուրացման հաշվետվությունը և պատասխանել հարցերին, որից հետո անհրաժեշտ է ամրագրել դասարանի հաջողությունները դպրոցի դասարանների ԹՈՓ-ում |