Տվյալ առաջադրանքը կօգնի ավելի լավ կողմնորոշվել «Թեմայի յուրացում» հաշվետվությունում։
Առաջադրանքում բերված թեմաներին ծանոթանալուց հետո պատասխանեք տրված հարցերին։ Գործարկեք առաջադրանքում բերված հղումները՝ պատճենելով դրանք զննարկիչի նոր ներդիրում։
Հարցերին պատասխանելու համար հաշվեք միայն թեմաների առաջադրանքներն ու թեստերը։
Օրինակ
Գործարկեք «Բուրգ հասկացությունը» թեման հետևյալ հղմամբ՝ http://www.imdproc.am/p/erkrachaputyun/10-dasaran/bazmanistner-19849/burgi-haskacutyuny-19860
Ինչքա՞ն առաջադրանքներ և թեստեր պետք է կատարի համապատասխան դասարանի աշակերտը, որպեսզի կատարած առաջադրանքների և թեստերի տոկոսը լինի \(75\) %։
Պատասխանը գրեք թվերով՝ \(15\)
Ինչքա՞ն առաջադրանքներ և թեստեր պետք է կատարի համապատասխան դասարանի աշակերտը, որպեսզի կատարած առաջադրանքների և թեստերի տոկոսը լինի \(75\) %։
Պատասխանը գրեք թվերով՝ \(15\)
1. Գործարկեք «Ֆունկցիայի գաղափարը» թեման հետևյալ հղմամբ՝ http://www.imdproc.am/p/hanrahashiv/9-dasaran/tvayin-funkcianer-11593/tvayin-funkciayi-gaghapary-11596
Ինչքա՞ն առաջադրանքներ և թեստեր պետք է կատարի համապատասխան դասարանի աշակերտը, որպեսզի կատարած առաջադրանքների և թեստերի տոկոսը լինի \(100\) % ։
Պատասխանը գրառեք թվերով՝
2. Գործարկեք «Համացանց» թեման հետևյալ հղմամբ՝ http://www.imdproc.am/p/informatika/7-dasaran/hamakargchayin-herahaghvordakcughiner-13643/hamacanc-13644
Ինչքա՞ն առաջադրանքներ և թեստեր պետք է կատարի համապատասխան դասարանի աշակերտը, որպեսզի կատարած առաջադրանքների և թեստերի տոկոսը լինի \(20\) %։
Պատասխանը գրեք թվերով՝