1. «Առարկաներ» բաժնի մեկ թեմայի շրջանակներում աշակերտների հետ կատարեք ամենաքիչը երեք առաջադրանք և մեկ վարժանք։ «Թեմայի յուրացում» հաշվետվությունը համակարգչում պահպանեք \(PDF\) ձևաչափով։
2. Գրանցեք թեմայի անվանումը և դասարանի միջին ցուցանիշը․ կատարած առաջադրանքների և թեստերի տոկոսը, փորձերի քանակը, վարժանքների կատարման լավագույն արդյունքը։
Օրինակ
Ընտրված «Միանդամներ» թեմայի շրջանակներում իմ դասարանում միջինում՝
- Կատարված է առաջադրանքների և թեստերի \(12\)%-ը
- Փորձերի քանակը՝ \(14\)
- Կատարված է վարժանքների \(90\)%-ը
Պատասխան․
Ընտրված «» թեմայի շրջանակներում իմ դասարանում միջինում՝
- Կատարված է առաջադրանքների և թեստերի %-ը
- Փորձերի քանակը`
- Կատարված է վարժանքների %-ը
3. Գրանցեք Ձեր դասարանի հաջողությունները։
Դիտեք ԹՈՓ դասարանները (դրա համար հղումը գործարկեք նոր ներդիրում)։
Տվյալ պահին ԹՈՓ-ում ո՞ր տեղում է Ձեր դասարանը։ Պատասխանը գրառեք թվերով։
Քանի՞ միավոր (♦) հավաքեց Ձեր դասարանը տվյալ պահին։ Պատասխանը գրառեք թվերով։
Տվյալ պահին ԹՈՓ-ում ո՞ր տեղում է Ձեր դասարանը։ Պատասխանը գրառեք թվերով։
Պատասխան․ «Իմ դասարանը դպրոցի դասարանների ԹՈՓ-ում տեղում է»։
Քանի՞ միավոր (♦) հավաքեց Ձեր դասարանը տվյալ պահին։ Պատասխանը գրառեք թվերով։
Պատասխան․ «Իմ դասարանը ԻմԴպրոց կրթական կայքում դասընթացի ժամանակ հավաքել է միավոր»։