Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հալոգենների ընդհանուր բնութագիրը | Իմանալ հալոգենների ընդհանուր բնութագիրը |
2. | Հալոգեններ՝ պարզ նյութեր | Իմանալ հալոգեններ՝ պարզ նյութերը |
3. | Հալոգենների քիմիական ակտիվությունը | Իմանալ հալոգենների քիմիական ակտիվությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Քլորի բնական միացության որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հալոգենների բնության մեջ տարածվածության վերաբերյալ |
2. | Հալոգենների ատոմների արտաքին շերտի էլեկտրոնային բանաձևի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հալոգենների ատոմների կառուցվածքի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա հալոգենների ատոմների արտաքին էլեկտրոնային շերտի կառուցվածքը: Կրկնել «Օրբիտալների լրացումն էլեկտրոններով» և «Էլեկտրոնային բանաձևեր» թեմաները |
3. | Հալոգեն պարունակող միացության բանաձևի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հալոգենների ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա հալոգենների քիմիական նշանները, ատոմների կառուցվածքը: Ամրապնդել օքսիդացման աստիճան որոշելու կարողությունը |
4. | Անհայտ հալոգենի որոշումը՝ ըստ հանքանյութի անվանման | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հալոգենների բնական միացությունների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել հալոգենը՝ ըստ հանքանյութի անվանման, դրան համապատասխանող պարզ նյութի բանաձևը և որոշակի քանակում էլեկտրոնների քանակը |
5. | Հալոգենի ընտրություն և հալոգենիդի զանգվածի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հալոգենների հատկությունների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա տրված շարքից ընտրել առավել ուժեղ օքսիդացնող հատկությամբ օժտված հալոգենը, կազմի հալոգենի ու տրված մետաղի հետ փոխազդեցության ռեակցիայի հավասարումը և հաշվի մետաղի հալոգենիդի զանգվածը |
6. | Հալոգենի ընտրությունն՝ ըստ մետաղի հետ փոխազդեցության պայմանի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողի գիտելիքները հալոգենների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ (փոխազդեցություն մետաղների հետ): Կարողանալ ընտրել հալոգենների զույգից տաքացման պայմաններում մետաղի հետ փոխազդող հալոգենը, գրել ընթացող ռեակցիայի հավասարումը և արգասիքում որոշել պրոտոնների քանակը |
7. | Հալոգենի որոշումը` ըստ ագրեգատային վիճակի ու գույնի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հալոգենների հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ որոշել հալոգենի բանաձևը՝ ըստ ագրեգատային վիճակի և գույնի, հաշվել նրա զանգվածը՝ ըստ ընթացող ռեակցիայի հավասարման |
8. | Բրամ պարունակող նյութի լուծույթից բրոմը դուրս մղող հալոգենի ընտրություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Ստուգել սովորաղների գիտելիքները հալոգենների քիմիական ակտիվության վերաբերյալ: Կարողանալ տրված շարքից ընտրել բրոմի միացություն պարունակող լուծույթից բրոմը դուրս մղող հալոգենը, կազմել ռեակցիայի հավասարունը, հաշվել ռեակցիայի արգասիքի զանգվածը, եթե տրված նյութերից մեկը վարցված է ավելցուկով |
9. | Հալոգենի որոշումը՝ ըստ արտաքին շերտի էլեկտրոնային բանաձևի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հալոգենների ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա՝ ըստ արտաքին շերտի էլեկտրոնային բանաձևի որոշել հալոգենը, նեյտրոնների թիվը՝ ծանր և թթև իզոտոպներում, պարզ նյութի զանգվածը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք հալոգենների ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ | 00:10:00 | հեշտ | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հալոգենների՝ բնության մեջ տարածվածության, հալոգենների ատոմների կառուցվածքի վերաբերյալ և բնական միացությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք հալոգենների ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ | 00:14:00 | միջին | 8Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հալոգենների ատոմների կառուցվածքի, հատկությունների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա հալոգենների ատոմների արտաքին էլեկտրոնային շերտի կառուցվածքը: Կարողանալ ընտրել հալոգենների զույգից տաքացման պայմաններում մետաղի հետ փոխազդող հալոգենը |
2. | Ստուգողական աշխատանք հալոգենների ըհդհանուր բնութագրի վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 18Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հալոգենների հատկությունների, քիմիական ակտիվության վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել հալոգենը՝ ըստ մետաղի միացությունում հայտնի էլեկտրոնների թվի, համակարգի գիտելիքները և կատարի հաշվարկներ: Կրկնի տարրի ատոմի կառուցվածքը, աղերի դիսոցումը |