
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ֆոսֆոր, ստացումը և ֆիզիկական հատկությունները | Իմանալ ֆոսֆորի ստացումը և ֆիզիկական հատկությունները |
2. | Ֆոսֆորի քիմիական հատկությունները | Իմանալ ֆոսֆորի քիմիական հատկությունները |
3. | Ֆոսֆորի օքսիդ: Ֆոսֆորական թթու | Իմանալ ֆոսֆորի(V) օքսիդի ու ֆոսֆորական թթվի ստացումը և հատկությունները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կարմիր և սպիտակ ֆոսֆորի հատկությունների վերաբերյալ պնդման հաստատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ֆոսֆորի տարաձևությունների (սպիտակ և կարմիր) վերաբերյալ |
2. | Միացության ընտրությունը, որի մոլեկուլում ֆոսֆորի առաջացրած կապը իոնային է | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ֆոսֆորի վերաբերյալ: Կրկնել քիմիական կապի տեսակները: Կարողանալ տրված շարքից ընտրել միացությունը, որի մոլեկուլում ֆոսֆորի առաջացրած կապը իոնային է |
3. | Ֆոսֆորական թթվի աղի ընտրություն՝ ըստ մետաղի հետ միացած անիոնի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ֆոսֆորական թթվի վերաբերյալ: Իմանալ թթվի դիսոցման փուլերը, և դրա հետևանքով առաջացած անիոնների անվանումները |
4. | Նվազագույն օքսիդացման աստիճանով ֆոսֆոր պարունակող միացության ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ֆոսֆորի ատոմի կառուցվածքի և հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել ֆոսֆորի և մետաղների միջև ընթացող ռեակցիայի հավասարումը |
5. | Կալցիումի ֆոսֆատի զանգվածի որոշումը՝ ըստ ստացված ֆոսֆորի զանգվածի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ֆոսֆորի ստացման վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել ռեակցիայի հավասարումը և կատարել համապատասխան հաշվարկներ |
6. | Նյութերի զույգի ( որոնց փոխազդեցությունից առաջանում է ֆոսֆին) ընտրությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ֆոսֆորի վերաբերյալ: Իմանալ ֆոսֆինի ստացման ռեակցիաները և այդ ռեակցիայի արգասիքները |
7. | Ըստ տրված պրեցիպիտատի զանգվածի՝ կալցիումական աղի զանգվածի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ֆոսֆորական պարարտանյութերի վերաբերյալ: Իմանալ պրեցիպիտատի ստացման եղանակները: Կարողանալ կազմել ռեակցիաների հավասարումները և կատարել անհրաժեշտ հաշվարկներ |
8. | Ֆոսֆորի օքսիդի և ալկալու փոխազդեցության արգասիքի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգել սովորողի գիտելիքները ֆոսֆորի(V) օքսիդի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ որոշել փոխազդեցության արգասիքի բանաձևը՝ ըստ փոխազդող նյութերի մոլերի հարաբերությունների, կազմել ռեակցիայի հավասարումը, անվանել արգասիքը |
9. | Ֆոսֆորի և թթվածնի փոխազդեցության արգասիքի զանգվածի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ֆոսֆորի և ֆոսֆորի(V) օքսիդի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել ֆոսֆորի և ավելցուկով թթվածնի, ֆոսֆորի(V) օքսիդի և ջրի փոխազդեցության ռեակցիաների հավասարումները, կատարել ըստ համապատասխան ռեակցիաների հավասարումների հաշվարկներ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք ֆոսֆորի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ֆոսֆորի տարաձևությունների (սպիտակ և կարմիր) վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք ֆոսֆորական թթվի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 10Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ֆոսֆորական թթվի վերաբերյալ: Իմանալ թթվի դիսոցման փուլերը, և դրա հետևանքով առաջացած անիոնների անվանումները |
2. | Ստուգողական աշխատանք ֆոսֆորական թթվի և նրա աղերի վերաբերյալ | 00:30:00 | բարդ | 20Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Ֆոսֆոր» թեմայի վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել ռեակցիաների հավասարումները՝ ըստ տրված ուրվագրի կատարել համապատասխան հաշվարկներ: Կրկնել օքսիդա-վերականգման ռեակցիաները |