Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Օքսիդների դասակարգումը: Ստացման եղանակները | Կարողանալ օքսիդների դասակարգել:Իմանալ ստացման եղանակները և կարողանալ կազմել վերջիններիս վերաբերյալ քիմիական ռեակցիաների հավասարումները: |
2. | Օքսիդների քիմիական հատկությունները | Իմանալ հիմնային, թթվային և երկդիմի օքսիդների քիմիական հատկությունները |
3. | Հիմքերի դասակարգումը,ստացումը, քիմիական հատկությունները | Իմանալ հիմքերի դասակարգումը, ստացումը, քիմիական հատկությունները: Կազմել քիմիական ռեակցիաների հավասարումներ հիմքերի ստացման և քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Օքսիդների դասակարգում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները << Օքսիդներ>> թեմայի վերաբերյալ: Խորացնել գիտելիքները օքսիդների վերաբերյալ: Կարողանալ դասակարգեկ օքսիդն ըստ բանաձևի |
2. | Օքսիդի ընտրությունը՝ ըստ ագրեգատային վիճակի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օքսիդների ագրեգատային վիճակների վերաբերյալ: Կարողանալ ընտրել օքսիդը, որը նորմալ պայմաններում գտնվում է նշված ագրեգատային վիճակում |
3. | Օքսիդի ընտրությունը՝ ըստ իրեն համապատասխանող հիդրօքսիդի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները <<Օքսիդներ>> թեմայի վերաբերյալ: Խորացնել գիտելիքները օքսիդների վերաբերյալ: Կարողանալ դասակարգեկ օքսիդը ըստ իրեն համապատասխանող հիդրօքսիդի |
4. | Օքսիդի բանաձևի կազմում՝ ըստ անվանման և մոլային զանգվածի որոշման | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները << Օքսիդներ>> թեմայի վերաբերյալ:Կրկնել տեսական նյութը օքսիդների դասակարգման վերաբերյալ. ստուգել բանաձև կազմելու հմտությունը. եթե տրված է օքսիդի բանաձևը, նաև մոլային զանգված հաշվելու հմտությունը |
5. | Օքսիդի որոշումը՝ ըստ քիմիական հատկությունների և ստացման եղանակների | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները <<Օքսիդներ>> թեմայի վերաբերյալ. կրկնել տեսությունը օքսիդների ստացման և քիմիական հատկությունների վերաբերյալ. խորացնել գիտելիքները օքսիդների մասին |
6. | Օքսիդի մոլային զանգված և զանգվածի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Օքսիդներ» թեմայի վերաբերյալ: Խորացնել գիտելիքները օքսիդների վերաբերյալ: Կարողանալ հաշվել օքսիդի մոլային զանգվածը և զանգվածը |
7. | Ռեակցիայի ամբողջացում՝ ըստ օքսիդի ստացման և հատկությունների | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Օքսիդներ» թեմայի վերաբերյալ: Կրկնել օքսիդների քիմիական հատկությունները: Կարողանալ կազմել և հավասարեցնել քիմիական ռեակցիայի հավասարումը |
8. | Կազմել ռեակցիայի հավասարումը՝ ըստ անլուծելի հիմքերի քիմիական հատկության | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հիմքերի քիմիական հատկությունների և ստացման վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները և կազմել ռեակցիայի հավասարումը, ըստ որի կատարել հաշվարկներ: Խորացնել գիտելիքները քանակաչափության թեմայի վերաբերյալ |
9. | Խառնուրդ պարունակող օքսիդի զանգվածի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օքսիդներից լուծվող հիմքերի ստացման վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել օքսիդից հիդրօքսիդի ստացման ռեակցիայի հավասարումը, կատարել համապատասխան հաշվարկներ և որոշել խառնուրդ պարունակող օքսիդի զանգվածը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք օքսիդների վերաբերյալ | 00:07:00 | հեշտ | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները << Օքսիդներ>> թեմայի վերաբերյալ: Խորացնել գիտելիքները օքսիդների վերաբերյալ: Կարողանալ դասակարգեկ օքսիդն ըստ բանաձևի: Ստուգել բանաձև կազմելու հմտությունը. եթե տրված է օքսիդի բանաձևը, նաև մոլային զանգված հաշվելու հմտությունը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք օքսիդների վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օքսիդների ագրեգատային վիճակների վերաբերյալ: Կարողանալ ընտրել օքսիդը, որը նորմալ պայմաններում գտնվում է նշված ագրեգատային վիճակում |
2. | Ստուգողական աշխատանք | 00:25:00 | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օքսիդներից լուծվող հիմքերի ստացման վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել օքսիդից հիդրօքսիդի ստացման ռեակցիայի հավասարումը, կատարել համապատասխան հաշվարկներ և որոշել խառնուրդ պարունակող օքսիդի զանգվածը |