
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Աղերի դասակարգումը | Իմանալ աղերի դասակարգմը և անվանագարգումը |
2. | Աղերի ստացման եղանակները | Իմանալ աղերի ստացման եղանակները, կարողանալ հաստատել այդ եղանակները ռեակցիաների հավասարումների օրինակներով: |
3. | Աղերի քիմիական հատկությունները | Իմանալ աղերի քիմիական հատկությունները, կարողանալ կազմել քիմիական ռեակցիաների հավասարոիմներ վեևջիններիս վերաբերյալ: |
4. | Ծագումնաբանական կապը անօրգանական միացությունների հիմնական դասերի միջև | Կարողանալ կապ հաստատել անօրգանական միացությունների հիմնական դասերի միջև |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Աղի բանաձևի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ՛՛ Աղեր՛՛ թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա տարբերել անօոգանական միացությունների հիմնական դասերին պատկանող նյութերի բանաձևերը և կարողանա ընտրել աղի բանաձևը: |
2. | Միահիմն թթվով առաջացած աղի բանաձևի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ՛՛ Աղեր՛՛ թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա աղերի ստացման եղանակները, կարողանա կազմել աղերիի բանաձևերը, համակարգել գիտելիքները և կապ հաստատել անoրգանական միացությունների հիմնական դասերի միջև: |
3. | Ըստ տրված բանաձևի աղի անվանակարգումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները « Աղեր» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա աղերի դասակարգումը և անվանակարգումը: Կարողանա տալ աղի անվանումը՝ ըստ բանաձևի |
4. | Հավասարումների կազմում՝ըստ փոխարկումների ուրվագրի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ՛՛ Աղեր՛՛ թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա աղերի ստացման եղանակները: Կարողանա կապ հաստատել տարբեր անօրգանական նյութերի դասերի միջև: |
5. | Հաստատել կապ անօրգանական նյութերի դասերի միջև | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները անօրգանական հիմնական դասերի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա կապ հաստատել տարբեր անօրգանական նյութերի դասերի միջև |
6. | Ըստ տարրերի ատոմների զանգվածային բաժինների բարդ նյութի բանաձևի և տեսակի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները անօրգանական նյութերի հիմնական դասերի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողա կազմել նյութի բանաձևը՝ ըստ տարրերի ատոմների զանգվածային բաժինների և ըստ այդ բանաձևի ճանաչել նյութը |
7. | Անօրգանական հիմնական դասերի նյութերի ծավալի կամ զանգվածի որոշում՝ ըստ քիմիական ռեակցիայի | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները անօրգանական նյութերի հիմնական դասերի ծագումնաբանական կապի վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել տարբեր նյութերի միջև ընթացող ռեակցիաների հավասարումները և կատարել հաշվարկներ |
8. | Աղի զանգվածի որոշումը՝ ըստ ընթացող ռեակցիայի հավասարման | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները անօրգանական նյութերի հիմնական դասերի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա կազմել ռեակցիաների հավասարումները՝ ըստ աղերի ստացման եղանակների և կատարել համապատասխան հաշվարկներ |
9. | Քիմիական ռեակցիաների հավասարումների կազմումը՝ ըստ ուրվագրի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքներն անօրգանական միացությունների հիմնական դասերի վերաբերյալ: Կարողանալ կապ հաստատել այդ միացությունների դասերի միջև՝ կազմելով ռեակցիաների քիմիական հավասարումները, կատարել հաշվարկներ: Կրկնել օքսիդների, հիմքերի և աղերի հատկությունները ու ստացման եղանակները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք աղերի վերաբերյալ | 00:08:00 | հեշտ | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ՛՛ Աղեր՛՛ թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա տարբերել անօոգանական միացությունների հիմնական դասերին պատկանող նյութերի բանաձևերը և կարողանա ընտրել աղի բանաձևը, Սովորողը պետք է իմանա աղերի դասակարգումը և անվանակարգումը: Կարողանա տալ աղի անվանումը՝ ըստ բանաձևի: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք աղերի վերաբերյալ | 00:17:00 | միջին | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ՛՛ Աղեր՛՛ թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա աղերի ստացման եղանակները: Կարողանա կապ հաստատել տարբեր անօրգանական նյութերի դասերի միջև: |
2. | Ստուգողական աշխատանք աղերի և անօրգանական նյոիթերի հիմնական դասերի վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 11Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները անօրգանական նյութերի հիմնական դասերի ծագումնաբանական կապի վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել տարբեր նյութերի միջև ընթացող ռեակցիաների հավասարումները և կատարել հաշվարկներ: Կրկնել աղերի ստացման եղանակները և դասակարգումը. նյութի լուծելիությունը: Կարողանալ կազմել ընթացող ռեակցիայի հավասարումը՝ ըստ խնդրի պայմանի. կատարել հաշվարկներ՝ ըստ ռեակցիաի հավասարման: Ամրապնդել գիտելիքները գազի ծավալի, նյութի զանգվածի և քանակի որոշման վերաբերյալ. խնդիր լուծելու կարողությունը: |