
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Քիմիան որպես բնագիտություն մաս: Քիմիան մեր շրջապատում | Իմանալ ի՞նչ գիտություն է քիմիան և ի՞նչ է ուսումնասիրում |
2. | Մարմին և նյութ: Քիմիական նյութերի տարածվածությունը բնության մեջ | Իմանալ ֆիզիկական մարմին և նյութ հասկացությունները |
3. | Նյութերի հատկությունները | Իմանալ նյութերի հատկությունները, տարբերել նյութերի երեք ագրեգատային վիճակները՝ պինդ, հեղուկ և գազային |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նյութերի և ֆիզիկական մարմինների տարբերակում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ տարբերել Ֆիզիկական մարմինը նյութից |
2. | Անվտանգության տեխնիկայի կանոնների իմացության ստուգում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անվտանգության տեխնիկայի կանոնների իմացության ստուգում |
3. | Նյութի ագրեգատային վիճակի որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Նյութի ագրեգատային վիճակի ( պինդ, հեղուկ և գազային) տարբերակումը |
4. | Քիմիական սարքավորումները ճանաչում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ անվանել քիմիական սարքավորումը |
5. | Որոշել, թե ո՞ր նյութից է նպատակահարմար պատրաստել ֆիզիկական մարմինը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Որոշել ընտրած նյութի կիրառման նպատակահարմարությունը տվյալ մարմինը պատրաստելիս |
6. | Տարբերակել բնական և ձեռակերտ նյութերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ տարբերել նյութի ծագումը |
7. | Կարողանալ տարբերակել զգայարաններով որոշվող ֆիզիկական հատկությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ տարբերակել զգայարաններով որոշվող ֆիզիկական հատկությունը |
8. | Մարմինների և նյութերի վերաբերյալ պնդումների հաստատում կամ հերքում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Օգտագործելով գիտելիքները մարմին և նյութ հասկացությունների վերաբերյալ, հաստատել կամ հերքել պնդումը: |
9. | Օրգանական և անօրգանական նյութերի տարբերակում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Կարողանալ տարբերակել օրգանական նյութն անօրգանականից |
10. | Նյութի հատկության որոշումը դիտարկմամբ և փորձով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Կարողանալ ընտրել նյութի հատկության որոշման եղանակը ՝ դիտարկմամբ կամ փորձով |
11. | Նյութի և ֆիզիկական մարմնի տարբերակում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կարողանալ տարբերել նյութը ֆիզիկական մարմնից |
12. | Կենդանի և անկենդան բնություն մասերի տարբերակում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կարողանալ տարբերակել կենդանի և անկենդան բնության մասերը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Մարմին և նյութ» թեմայի վերաբերյալ | 00:08:00 | հեշտ | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Մարմին և նյութ» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանալ տարբերել Ֆիզիկական մարմինը նյութից, նյութերի հետ վարվելու տեղնիկական կանոները, ըստ նյութի հատկության որոշի կիրառության նպատակահարմարությունը: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանքի հաձնարարություն «Նյութերի հատկությունները» թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 19Մ. | Ստուգել և ամրապնդել սովորողների գիտելիքները նյութերի հատկությունների , լաբորատոր սարքավորումների վերաբերյալ: Ստուգել արդյո՞ք սովորողները կարող են նյութերը ճանաչել ըստ հատկությունների: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Նյութերի հատկությունները» թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | բարդ | 18Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները նյութերի հատկությունների, դիտում, նկարագրում, քիմիական փորձ հասկացությունների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա տարբերել նյութի ծագումը, զգայարաններով որոշվող ֆիզիկական հատկությունը, տարբերակել օրգանական նյութն անօրգանականից: |