Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Տեքստի ձևաչափի սահմանում | Աշակերտը ծանոթանում է MS Word-ի միջավայրում տեքստի սահմաններում մկնիկի աջ սեղմակով բացվող ենթատեքստային մենյուին, մասնավորապես տառաշարի պարամետրերը սահմանելու համար նախատեսված երկխոսային պատուհանին: |
2. | Պարբերության ձևաչափի սահմանում | Աշակերտը ծանոթանում է MS Word-ի միջավայրում տեքստի սահմաններում մկնիկի աջ սեղմակով բացվող ենթատեքստային մենյուին, մասնավորապես պարբերության ձևաչափը սահմանելու համար նախատեսված երկխոսային պատուհանին: |
3. | Փաստաթղթի էջի պարամետրերի սահմանում | Աշակերտը ծանոթանում է MS Word-ի միջավայրում փաստաթղթի էջի պարամետրերը սահմանելու համար նախատեսված երկխոսային պատուհանին: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ինչպե՞ս սահմանել տառաշարի պարամետրերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա, թե ենթատեքստային մենյուի Font հրամանով բացվող երկխոսային պատուհանի Font ներդիրը ինչի՞ համար է նախատեսված և ի՞նչ բաժիններ ունի |
2. | Ինչպե՞ս սահմանել պարբերության ձևաչափը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա, թե ենթատեքստային մենյուի Paragraph հրամանով բացվող երկխոսային պատուհանը ինչի՞ համար է նախատեսված և ի՞նչ բաժիններ ունի |
3. | Ենթատեքստային մենյուի Paragraph հրամանի պատուհանի կառուցվածքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է ենթատեքստային մենյուի Paragraph հրամանով բացվող երկխոսային պատուհանի դաշտերի իմացությունն ու դրանց կիրառությունը |
4. | Պարբերության առաջին տողի սկիզբը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է Paragraph երկխոսային պատուհանում պարբերության առաջին տողի սկիզբը սահմանելու համար նախատեսված դաշտի իմացությունը |
5. | Ենթատեքստային մենյուի Font հրաման | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա, թե ենթատեքստային մենյուի ո՞ր հրամանով կարելի է սահմանել տառաշարի պարամետրերը |
6. | Ենթատեքստային մենյուի Font հրամանով բացվող երկխոսային պատուհանը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգվում է ենթատեքստային մենյուի Font հրամանով բացվող երկխոսային պատուհանի դաշտերի իմացությունն ու դրանց կիրառությունը |
7. | Ինֆորմացիայի արտածման տեսքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Տրված իրավիճակում աշակերտը պետք է որոշի, թե ինֆորմացիայի արտածման համար ի՞նչ տեսք է սահմանված |
8. | Ենթատեքստային մենյուի Paragraph հրաման | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա, թե ենթատեքստային մենյուի ո՞ր հրամանով կարելի է սահմանել պարբերության ձևաչափը |
9. | Պարբերության հավասարեցումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է պարբերության հավասարեցման եղանակների և դրանք սահմանելու համար նախատեսված դաշտերի ու կոճակների իմացությունը |
10. | Ենթատեքստային մենյուի Paragraph հրամանով բացվող երկխոսային պատուհանը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է ենթատեքստային մենյուի Paragraph հրամանով բացվող երկխոսային պատուհանի դաշտերի իմացությունն ու դրանց կիրառությունը |
11. | Ինչի՞ համար է նախատեսված ենթատեքստային մենյուի Font հրամանը | Ստեղծագործական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է ենթատեքստային մենյուի Font հրամանով բացվող երկխոսային պատուհանի դաշտերի իմացությունն ու դրանց կիրառությունը |
12. | Տեքստի ձևաչափի սահմանումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է ենթատեքստային մենյուի Font, Paragraph հրամանների, Page Setup երկխոսային պատուհանի նշանակության իմացությունը: Աշակերտը պետք է իմանա, թե այդ հրամանների երկխոսային պատուհաններում տեքստի ձևաչափի ի՞նչ պարամետրեր են սահմանվում |
13. | Տպագրմանը նախապատրաստվող փաստաթղթի էջի պարամետրերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Աշակերտը պետք է կարողանա սահմանել տպագրմանը նախապատրաստվող փաստաթղթի էջի պարամետրերը և Page Setup երկխոսային պատուհանում ճանաչի դրանք |
14. | Ո՞ր պարբերությունն է | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է պարբերության հավասարեցման եղանակների և դրանք սահմանելու համար նախատեսված դաշտերի ու կոճակների իմացությունը: Կոնկրետ իրավիճակում աշակերտը պետք է նշի այն պարբերությունը, որի համար ընտրված է պարբերության հավասարեցման տվյալ տարբերակը: |
15. | Տառաշարի պարամետրերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է տառաշարի պարամետրերը սահմանելու կարողությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 9Մ. | MS Word-ի միջավայրում տեքստի ձևաչափի սահմանումը: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 10Մ. | MS Word-ի միջավայրում տեքստի ձևաչափի սահմանումը: |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 19Մ. | MS Word-ի միջավայրում տեքստի ձևաչափի սահմանումը: |