
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բնակչության կազմը | Այս բաժնում քննարկվում են աշխարհի բնակչության կազմի, հատկապես ռասայական կազմի վեաբերյալ հարցեր |
2. | Բնակչության կազմ՝ ազգային, լեզվական | Այս բաժնում քննարկվում են բնակչության սեռատարիքային, կրոնական, ազգային, լեզվական կազմի վերաբերյալ տեսական հարցեր |
3. | Բնակչության սեռատարիքային կազմ | Ներկայացվում է բնակչության սեռատարիքային կազմը, բերվում սեռատարիքային բուրգի օրինակներ: |
4. | Աշխարհի բնակչության կրոնական կազմը | Քննարկվում են համաշխարհային կրոնները՝ քրիստոնեությունը, մահմեդականությունը, բուդդայականությունը |
5. | Պաշտամունքային կառույցներ | Ներկայացվում են համաշխարհային կրոններին բնորոշ պաշտամունքային կառույցները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Մարդկային ռասաներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքն ուղղված է մարդկային մեծ ռասաների ներկայացուցիչների ճանաչմանը՝ ըստ լուսանկարների |
2. | Ռասաներ- տերմիններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքն ուղղված է աշխարհի բնակչության կազմի վերաբերյալ հիմնական հասկացությունների իմացության ստուգմանը |
3. | Համաշխարհային կրոններ- նկարներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքն ուղղված է նկարների միջոցով համաշխարհային կրոնների ճանաչմանը՝ նպատակ ունենալով զարգացնել սաների տեղեկացվածությունը |
4. | Աշխարհի ռասայական կազմը -քարտեզ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը վերաբերում է մարդկային մեծ ռասաների ներկայացուցիչների տեղաբաշխմանը՝ ներկայացնելով տարբեր աշխարհամասեր, տարածաշրջաններ, երկրներ |
5. | Սեռատարիքային բուրգ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է մաթեմատիկայի և աշխարհագրության միջառարկայական կապերի օգտագործմանը՝ ներկայացնելով զարգացող և զարգացած երկրներին բնորոշ սեռատարիքային բուրգեր |
6. | Տարազների նկարներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը վերաբերում է տարբեր ազգերին բնորոշ հագուստներին, ինչի իմացությունը թույլ է տալիս ավելի լավ ըմբռնել աշխարհի բնակչության ազգային կազմի առանձնահատկությունները |
7. | Կրոններ և տաճարներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը միտված է համաշխարհային կրոնների վերաբերյալ աշակերտների ունեցած գիտելիքների ստուգմանը՝ ճանաչելով տրված նկարը և համապատասխանեցնելով որևէ կրոնի |
8. | Կրոններ և նշաններ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5.5Մ. | Առաջադրանքն ուղղված է համաշխարհային կրոների, նրանց բնորոշ կառույցների և նշանների իմացությանը |
9. | Սեռատարիքային բուրգի վերլուծություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու սեռատարիքային բուրգը վերլուծելու ունակությունները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք բնակչության կազմը թեմայից | 00:05:00 | միջին | 9Մ. | Վարժանք բնակչության կազմը թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք բնակչության կազմը թեմայից | 00:30:00 | միջին | 18Մ. | Տնային աշխատանք բնակչության կազմը թեմայից |
2. | Ստուգողական աշխատանք բնակչության կազմը թեմայից | 00:15:00 | միջին | 24Մ. | Ստուգողական աշխատանք բնակչության կազմը թեմայից |