
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մետաղաձուլություն | Ներկայացվում է մետաղաձուլության ընդհանուր բնութագիրը, նրա ճյուղային կառուցվածքը |
2. | Մեքենաշինություն | Ներկայացվում է մեքենաշինության դերը տնտեսության մեջ, տրվում է նրա ընդհանուր բնութագիրը |
3. | Քիմիական արդյունաբեություն | Ներկայացվում է քիմիական արդյունաբերության ընդհանուր բնութագիրը, տեղաբաշխումը |
4. | Թեթև արդյունաբերություն | Ներկայացվում է թեթև արդյունաբերության ընդհանուր բնութագիրը, տեղաբաշխումը |
5. | Սննդի արդյունաբերությունը | Ներկայացվում է սննդի արդյունաբերության ընդհանուր բնութագիրը, ճյուղերը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Մետաղաձուլություն, մեքենաշինություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը միտված է պողպատի, թուջի, ավտոմոեքենաների արտադրությամբ առաջատար երկրների իմացության ստուգմանը |
2. | Սննդի արդյունաբերությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը միտված է սննդի արդյունաբերության ենթաճյուղերի իմացության ստուգմանը |
3. | Սև մետաղաձուլության տեղաբաշխումը. քարտեզ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը միտված է աշխարհի պողպատաձուլության տեղաբաշխման վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանը |
4. | Ո՞ր պնդումն է սխալ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու քիմիական արդյունաբերության վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանը՝«պնդումների փնջի» միջոցով |
5. | Արդյունաբերության ճյուղային կառուցվածքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը միտված է արդյունաբերության ճյուղային կառռուցվածքի միջոցով պետության տնտեսական զարգացման մակարդակի իմացության ստուգմանը |
6. | Քամիների վարդ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը միտված է դպրոցականների վերլուծական կարողությունների զարգացմանը՝ արդյունաբերության տարբեր ճյուղերի տեղաբաշխման և կլիմայական առանձնահատկությունների համադրման միջոցով |
7. | Մեքենաշինություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5.5Մ. | Առաջադրանքը միտված է մեքենաշինության ճյուղերի վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանը: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ «Մետաղաձուլություն, մեքենաշինություն, քիմիական արդյունաբերություն» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 15Մ. | Վարժանք՝ « Մետաղաձուլություն, մեքենաշինություն, քիմիական արդյունաբերություն և արդ. այլ ճյուղեր» թեմայից |
2. | Տնային աշխատանք՝ «Մետաղաձուլություն, մեքենաշինություն, քիմիական արդյունաբերություն» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 12.5Մ. | Տնային աշխատանք՝ «Մետաղաձուլություն, մեքենաշինություն, քիմիական արդյունաբերություն» թեմայից |
3. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Մետաղաձուլություն, քիմիական արդյունաբերություն» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Մետաղաձուլություն, մեքենաշինություն, քիմիական արդյունաբերություն» թեմայից |