Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | ԻմԴպրոց կայքի անվճար փորձարկում դասարանների հետ | Ի՞նչ է «ԻմԴպրոց կայքի անվճար փորձարկումը դասարանի հետ» և ինչպե՞ս այն իրականացնել |
2. | Ի՞նչ է ընդլայնված հասանելիությունը։ Ինչո՞ւ է այն անհրաժեշտ ԻմԴպրոց կայքի փորձարկման համար | Ի՞նչ է նշանակում «աշակերտների տրվող ընդլայնված հասանելիություն ԻմԴպրոց կայքին» և ինչո՞ւ է այն անհրաժեշտ ուսուցչի կողմից համակարգի փորձարկման համար |
3. | Փորձարկման շրջանակներում աշակերտներին անվճար «Իմ+ բաժանորդագրության» տրամադրում | Տվյալ տեսական նյութի շնորհիվ ուսուցիչը կծանոթանա անվճար փորձարկման իրականացման փուլերին: Ուսուցիչը կարող է փորձարկումն իրականացնել մի քանի դասարանների հետ |
4. | «Իմ+ փորձարկում» ներդիրը դասարանի պորտֆոլիոյում։ Ինչպե՞ս տեսնել փորձարկման կարգավիճակը | Տվյալ տեսական նյութը կօգնի ուսուցչին հասկանալ՝ ինչպես սկսել ԻմԴպրոց-ի անվճար փորձարկումը, ինչպես միանալ արդեն սկսված փորձարկմանը, ինչպես տեսնել արդեն սկսված կամ ավարտված փորձարկման մասին տեղեկությունը, ինչպես հարց ուղղել ԻմԴպրոց թիմին |
5. | Ի՞նչ անել փորձարկումը սկսելուց հետո։ Ինչպե՞ս իրականացնել փորձարկումը | «ԻմԴպրոց» համակարգի փորձարկման իրականացման փուլերը |
6. | «Իմ+ բաժանորդագրության» ակտիվացում: Դասարաններ, որոնց հասանելի չէ փորձարկումը | Ինչպես ակտիվացնել Իմ+ բաժանորդագրությունն աշակերտների համար |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ փորձարկումն «ԻմԴպրոց»-ում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Ինչո՞վ է օգտակար «ԻմԴպրոց» համակարգի փորձարկումն ուսուցչի համար և ի՞նչ նպատակների համար կարող է ուսուցիչն իրականացնել «ԻմԴպրոց» փորձարկում |
2. | Դասարանի համար ընդլայնված հասանելիություն ԻմԴպրոց համակարգին | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Ի՞նչ է նշանակում դասարանի համար ընդլայնված հասանելիությունը ԻմԴպրոց-ին և ի՞նչ կստանա աշակերտն ընդլայնված հասանելիության արդյունքում։ Ինչպիսի՞ օգուտ կարող է քաղել ուսուցիչը փորձարկումից |
3. | Դասարանում ԻմԴպրոց կայքի փորձարկումն իրականացնելու կարգը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ուսուցիչը պետք է դասարանում փորձարկման իրականացման փուլերը դասավորի ճիշտ հերթականությամբ |