
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Աշխատանք դասարանում «Առարկաներ» բաժնով։ Մեկնարկ | Այս տեսությունը կօգնի ուսուցչին հասկանալ, թե հատկապես ինչպե՞ս կարելի է կիրառել ԻմԴպրոց կայքի փոխներգործուն վարժանքներն աշխատանքում, ինչի՞ց սկսել դասարանում ԻմԴպրոց կայքի հետ աշխատանքը |
2. | Ի՞նչ է անհրաժեշտ ԻմԴպրոց կայքի առաջադրանքներով դաս վարելու համար | Այս թեմայից ուսուցիչն իմանում է, թե ինչպիսի՞ տեխնիկական հագեցվածություն պետք է ունենա դասարանը ԻմԴպրոց կայքով աշխատելու համար |
3. | Պրեզենտացիոն ռեժիմ (պրոյեկտորի և ինտերակտիվ գրատախտակի համար) | Ներմուծվում է պրեզենտացիաների ռեժիմ հասկացությունը։ Բերվում են պարզ, քայլ առ քայլ ցուցումներ․ ինչպե՞ս աշխատել ԻմԴպրոց կայքում պրոյեկտորով կամ ինտերակտիվ գրատախտակով |
4. | ԻմԴպրոց կայքի առաջադրանքի, թեստի, տեսական նյութի տպում | Այս նյութից ուսուցիչն իմանում է, թե ինչպես կարելի է օգտագործել ԻմԴպրոցը սահմանափակ տեխնիկական ապահովման պայմաններում, եթե հասանելի չէ համակարգչային դասասենյակը, կամ էլ սովորողները դասի ժամանակ չունեն հասանելիություն համացանցին։ Ուսուցիչն իմանում է, ինչպես տպել ԻմԴպրոցի նյութերը |
5. | Գրատախտակի մոտ պատասխանելու հոգեբանական արգելքների հաղթահարումն ԻմԴպրոցի օգնությամբ | Տվյալ նյութը հիմնված է ԻմԴպրոց-ը կիրառող ուսուցիչների ամենօրյա փորձի վրա։ Ուսուցիչն իմանում է ինչպես սովորողներին օգնել հաղթահարել գրատախտակի մոտ պատասխանելու վախը ԻմԴպրոց-ի օգնությամբ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ինտերակտիվ առաջադրանքներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է պատասխանել հետևյալ հարցին․ ի՞նչ է անհրաժեշտ ԻմԴպրոց կայքի փոխներգործուն վարժանքներով դասավանդելու համար |
2. | ԻմԴպրոց կայքի հնարավորությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է նշել, թե կրթական գործընթացում ԻմԴպրոց կայքի փոխներգործուն վարժանքների կիրառման ինչպիսի հնարավորություններ գոյություն ունեն |
3. | Պրեզենտացիոն ռեժիմի առանձնահատկությունները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է փորձարկել ԻմԴպրոց կայքի պրեզենտացիոն ռեժիմը և նշել վերջինիս առանձնահատկությունները |
4. | ԻմԴպրոց կայքում պրեզենտացիոն ռեժիմի հնարավորությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում են ԻմԴպրոց կայքի պրեզենտացիոն ռեժիմի հնարավորությունների իմացությունը։ Անհրաժեշտ է ընտրել «Ճիշտ է»/«Սխալ է»՝ պրեզենտացիաների ռեժիմի հաստատման և դասարանում աշխատանքի համար |
5. | Դասարանում աշխատանքի իրականացման համար անհրաժեշտ տեխնիկական միջոցների ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է որոշել, թե ինչպիսի՞ տեխնիկական միջոցների հավաքածու է առկա դասարանում։ Անհրաժեշտ է ընտրել այն հնարավորությունները, որոնք ընձեռում են Ձեր տեխնիկական միջոցները |