Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ազոտի օքսիդները Իմանալ ազոտի օքսիդների ստացման եղանակները, ֆիզիկական և քիմիական հատկությունները
2. Ազոտական թթու և նրա աղերը Իմանալ ազոտական թթվի և նրա աղերի՝ նիտրատների ստացման եղանակները և հատկությունները

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Ազոտի օքսիդի ընտրությունը՝ ըստ պնդման 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտի օքսիդների վերաբերյալ: Կարողանալ տրված օքսիդների շարքից ընտրել այն օքսիդը, որին վերաբերում է առաջադրանքում ներկայացված պնդումը
2. Խիտ ազոտական թթվի հետ փոխազդող նյութի ընտրություն 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները խիտ ազոտական թթվի վերաբերյալ: Տրված նյութերի շարքից աշակերտը պետք է կարողանա ընտրել այն նյութը, որը փոխազդում է խիտ ազոտական թթվի հետ
3. Նիտրատի ընտրությունը՝ ըստ թթվածնի քանակի 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտական թթվի աղերի (նիտրատների) վերաբերյալ: Համակարգել գիտելիքները և տրամաբանորեն լուծել տրված առաջադրանքը
4. Նիտրատների քայքայման ռեակցիայի ուրվագրի ամբողջացում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտական թթվի աղերի վերաբերյալ: Կարողանալ ավարտել տրված աղի ջերմային քայքայման ռեակցիայի ուրվագիրը
5. Կազմել նոսր ազոտական թթվի և մետաղների միջև ընթացող ռեակցիայի հավասարումը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտի օքսիդների ստացման եղանակների: Կարողանալ կազմել նոսր ազոտական թթվի և մետաղների միջև ընթացող ռեակցիայի հավասարումը և որոշել անջատված գազի ծավալը
6. Աղի՝ նիտրատի քայքայումից առաջացած պինդ նյութի զանգվածի որոշում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները` ազոտական թթվի, աղերի, նիտրատների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել նիտրատների քայքայման ռեակցիաների հավասարումները, համակարգել գիտելիքները և կատարել անհրաժեշտ հաշվարկներ` ըստ այդ հավասարումների
7. Ազոտի օքսիդի ընտրությունը՝ ըստ ալկալիների հետ փոխազդեցության 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 5Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտի օքսիդների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա ընտրել մի շարք օքսիդներից այն օքսիդը, որը փոխազդում է ալկալիների հետ, կազմել համապատասխան ռեակցիայի հավասարումը և որոշել տրված քանակով մեծ կամ փոքր մոլային զանգվածով աղի զանգվածը
8. Մետաղի և խիտ ազոտական թթվի փոխազդեցությունից անջատված գազի ընտրությունը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտական թթվի քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը մետաղների հետ) վերաբերյալ: Իմանալ պասիվ մետաղների և խիտ ազոտական թթվի փոխազդեցության հետևանքով անջատված օքսիդի բանաձևը: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները, կազմել ռեակցիայի հավասարում և կատարել հաշվարկներ
9. Ազոտական թթվի զանգվածի որոշումը, եթե այն ստացվել է արտադրական եղանակով 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտական թթվի ստացման վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել ազոտական թթվի արտադրական եղանակով ստացման բոլոր փուլերի ռեակցիաների հավասարումները և կատարել համապատասխան հաշվարկներ: Կրկնել ամոնիակի ստացումը արտադրությունում, վերօքս ռեակցիաների հավասարումները

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք ազոտի օքսիդների վերաբերյալ 00:15:00 հեշտ 10Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտի օքսիդների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա ընտրել մի շարք օքսիդներից այն օքսիդը, որը փոխազդում է ալկալիների հետ, կազմել համապատասխան ռեակցիայի հավասարումը և որոշել տրված քանակով մեծ կամ փոքր մոլային զանգվածով աղի զանգվածը

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք ազոտական թթվի վերաբերյալ 00:15:00 միջին 12Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները խիտ ազոտական թթվի վերաբերյալ: Տրված նյութերի շարքից աշակերտը պետք է կարողանա ընտրել այն նյութը, որը փոխազդում է խիտ ազոտական թթվի հետ
2. Ստուգողական աշխատանք ազոտի օքսիդների և ազոտական թթվի վերաբերյալ 00:25:00 բարդ 15Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտական թթվի քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը մետաղների հետ) վերաբերյալ: Իմանալ պասիվ մետաղների և խիտ ազոտական թթվի փոխազդեցության հետևանքով անջատված օքսիդի բանաձևը: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները, կազմել ռեակցիայի հավասարում և կատարել հաշվարկներ