Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ազոտի ստացումը և հատկությունները | Իմանալ ազոտի ստացումը, ֆիզիկական և քիմիական հատկությունները |
2. | Ամոնիակի մոլեկուլի կառուցվածքը, ստացումը, ֆիզիկական հատկությունները | իմանալ ամոնիակի մոլեկուլային, կառուցվածքային բանաձևերը, ստացման եխանակները և ֆիզիկական հատկությունները: |
3. | Ամոնիակի քիմիական հատկությունները: Ամոնիումի աղերը | Իմանալ ամոնիակի և ամոնիումի աղերի քիմիական հատկությունները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Որոշել որ պնդումն է վերաբերում ազոտ տարրին, իսկ որը ազոտ պարզ նյութին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտ տարրի և պարզ նյութի վերաբերյալ: Կրկնել քիմիական տարրը և նյութը բնորոշող բնութագրիչները |
2. | Ազոտ պարունակող իոնային նյութի ընտրությունը՝ ըստ ազոտի օքսիդացման աստիճանի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտի միացությունների վերաբերյալ: Կարողանալ ընտրել և անվանել միացությունը՝ ըստ ազոտի օքսիդացման աստիճանը |
3. | Ամոնիակի հետ փոխազդող նյութի ընտրություն՝ ըստ փոխազդեցության արգասիքում առկա կապի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ամոնիակի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կրկնել դոնորակցեպտորային կապի առաջացումը ամոնիումի իոնում |
4. | Ռեակցիայի ուրվագրում բաց տողած նյութի բանաձևի որոշում, հավասարման կազմում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողի գիտելիքները ամոնիակի վերաբերյալ (ստացումը, քիմիական հատկությունները): Կարողանալ որոշել ռեակցիայի ուրվագրում բաց տողած նյութի բանաձը, կազմել համապատասխան ռեակցիայի հավասարումը և կատարել համապատասխան հաշվարկ |
5. | Ամոնիումի աղի ընտրություն` ըստ ռեակցիայի արգասիքի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ամոնիումի աղերի վերաբերյալ: Կարողանալ տրված աղերի եռյակից ընտրել ամոնիումի աղը, որի քայքայումից առաջանում է աղոտի(I) օքսիդ: Համակարգել գիտելիքները և կազմել ընթացող ռեակցիայի հավասարումը, կատարել համապատասխան հաշվարկներ |
6. | Օդի անհրաժեշտ ծավալի որոշումը՝ ըստ ջրածնի հետ փոխազդած ազոտի ծավալի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտի ստացման և քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել ազոտի և ջրածնի փոխազդեցության ռեակցիայի հավասարումը, հաշվել ըստ ռեակցիայի հավասարման փոխազդած ազոտի ծավալը և օդի ծավալը, որից հնարավոր է ստանալ նույն ծավալով ազոտ |
7. | Քայքայման ենթարկված աղի բանաձևի և նմուշի զանգվածի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ամոնիումի աղերի վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները և որոշել ամոնիումի աղի բանաձևը, կազմել քայքայման ռեակցիայի հավասարումը ու կատարել համապատասխան հաշվարկներ |
8. | Որոշել մետաղի օքսիդի և ամոնիակի փոխազդեցության հետևանքով վերականգնված արգասիքի զանգվածը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ամոնիակի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել ամոնիակի և մետաղի օքսիդի միջև ընթացող ռեակցիայի հավասարումը: Կատարել ըստ այդ հավասարման անհրաժեշտ հաշվարկներ |
9. | Ազոտի ծավալային բաժնի որոշումը գազային խառնուրդում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտի վերաբերյալ (փոխազդեցությունը թթվածնի հետ): Կրկնել գազային խառնուրդի միջին մոլային զանգված հասկացությունը: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները և կատարել հաշվարկներ: Ամրապնդել խնդիր լուծելու հմտությունները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք ազոտի վերաբերյալ | 00:15:00 | հեշտ | 7Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտ տարրի և պարզ նյութի վերաբերյալ: Կրկնել քիմիական տարրը և նյութը բնորոշող բնութագրիչները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք ազոտի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 12Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ազոտի միացությունների վերաբերյալ: Կարողանալ ընտրել և անվանել միացությունը՝ ըստ ազոտի օքսիդացման աստիճանի |
2. | Ստուգողական աշխատանք ազոտի վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 24Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ամոնիումի աղերի վերաբերյալ: Համակարգել գիտելիքները և կազմել էլեկտրոլիտների միջև ընթացող ռեակցիայի հավասարումը: Կարողանալ, ըստ ռեակցիայի հավասարման, կատարել անհրաժեշտ հաշվարկներ: Կրկնել էլեկտրոլիտային դիսոցման վերաբերյալ տեսությունը |