
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | IIA խմբի տարրերի ատոմների և պարզ նյութերի հատկությունները | Իմանալ IIA խմբի տարրերի ատոմների և նրանց առաջացրած պարզ նյութերի հատկությունները |
2. | Ջրի կոշտությունը | Իմանալ ջրի կոշտության տեսակները և նրանց վերացման եղանակները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | IIA խմբի մետաղների շառավիղների փոփոխության որոշումը ըստ՝ տրված շարքի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները IIA խմբի տարրերի ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ |
2. | Բանաձևի ընտրություն ըստ՝ IIA խմբի մետաղների ստացման հիմնական եղանակի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները IIA խմբի մետաղների ստացման եղանակների վերաբերյալ |
3. | Ռեակցիայի արգասիքի մեկ մոլում էլեկտրոնների գումարային քանակի որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները IIA խմբի մետաղների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կրկնել ատոմի կառուցվածքի վերաբերյալ տեսական նյութը |
4. | Ըստ տրված ուրվագրի` ռեակցիաների հավասարումների կազմում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները կալցիումի կարբոնատի և հիդրոկարբոնատի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել կարբոնատից հիդրոկարբոնատի ու հակառակ ռեակցիաների հավասարումները և կատարել համապատասխան հաշվարկներ |
5. | Ջրի հետ փոխազդող մետաղի հարաբերական ատոմային զանգվածի որոշումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հողալկալիական մետաղների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել այդ մետաղների և ջրի փոխազդեցության ռեակցիայի հավասարումները և կատարել համապատասխան հաշվարկներ |
6. | Ջրի եռացումից առաջացած նստվածքի բանաձևի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի կոշտության և դրա վերացման վերաբերյալ: Կարողանալ որոշել այն նյութի բանաձևը, որը նստվածքի ձևով հեռանում է ջրի ժամանակավոր կոշտության վերացման ժամանակ |
7. | Ըստ փոխարկումների շղթայի` կազմել քիմիական ռեակցիաների հավասարումները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները կալցիումի և նրա միացությունների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ ըստ փոխարկումների շղթայի կազմել ռեակցիաների հավասարումները և կատարել համապատասխան հաշվարկներ |
8. | Նյութերի բանաձևերի ընտրությունը, որոնց առկայությամբ է պայմանավորված ջրի մնայուն կոշտությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի կոշտության վերաբերյալ: Իմանալ ո՞ր նյութերով է պայմանավորված ջրի մնայուն կոշտությունը: Կարողանալ կազմել այդ կոշտությունը վերացնող ռեակցիաների հավասարումները և կատարել համապատասխան հաշվարկներ |
9. | Խառնուրդում հողալկալիական մետաղի օքսիդի զանգվածի որոշումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հողալկալիական մետաղների և նրանց միացությունների վերաբերյալ: Կարողանալ որոշել, որ հողալկալիական մետաղի օքսիդն է և հիդրիդն է տրված խառնուրդում, կազմել այդ միացությունների և ջրի փոխազդեցության ռեակցիաների հավասարումներն ու կատարել համապատասխան հաշվարկներ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք IIA խմբի մետաղների հատկությունների վերաբերյալ | 00:10:00 | հեշտ | 12Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները IIA խմբի տարրերի ընդհանուր բնութագրի, ստացման եղանակների, քիմիական հատկությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք ջրկոշտության վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 9Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի կոշտության և դրա վերացման վերաբերյալ: Կարողանալ որոշել այն նյութի բանաձևը, որը նստվածքի ձևով հեռանում է ջրի ժամանակավոր կոշտության վերացման ժամանակ |
2. | Ստուգողական աշխատանք IIA խմբի մետաղների վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 15Մ. | 1. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի կոշտության և դրա վերացման վերաբերյալ: Կարողանալ որոշել այն նյութի բանաձևը, որը նստվածքի ձևով հեռանում է ջրի ժամանակավոր կոշտության վերացման ժամանակ 2. Ստուգել սովորողների գիտելիքները հողալկալիական մետաղների (բարիումի) միացությունների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ ըստ տրված շղթայի կազմել համապատասխան ռեակցիաների հավասարումները և կատարել համապատասխան հաշվարկներ |