
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ալյումին | Իմանալ ալյումինի ատոմի կառուցվածքը, տարածվածությունը բնության մեջ, ֆիզիկական և քիմիական հատկությունները |
2. | Երկաթ | Իմանալ երկաթի ատոմի կառուցվածքը, միացությունները, քիմիական և ֆիզիկական հատկությունները, ստացումը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ալյումինի իոնի էլեկտրոնային բանաձևի որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ալյումինի ատոմի կառուցվածքի վերաբերյալ: Կարողանալ ընտրել ալյումինի +3 լիցքով իոնի էլեկտրոնային բանաձևը |
2. | Երկաթի կայուն իզոտոպի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները երկաթի ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ |
3. | Ավարտել ռեակցիայի հավասարումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ալյումինի և երկաթի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ ավարտել ռեակցիայի հավասարումը և հաշվել քանակաչափական գործակիցների գումարը |
4. | Որոշել, որ աղի լուծույթում երկաթը կպատվի այլ մետաղի թաղանթով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները երկաթի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կրկնել մետաղների լարվածության շարքի վերաբերյալ կանոնները, վերօքս ռեակցիաների հավասարումները |
5. | Ալյումինի կարբիդի արգասիքների բանաձևերի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ալյումինի միացությունների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել ալյումինի կարբիդի հիդրոլիզի ռեակցիայի հավասարումը և կատարել համապատասխան հաշվարկ |
6. | Նյութի լուծույթի որոշում խառնուրդից երկաթի առանձնացման համար | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ալյումինի և երկաթի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ |
7. | Ալյումինի հալոգենիդի զանգվածի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգել սովորողների փորձարարական գիտելիքները ալյումինի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ ըստ փորձի՝ որոշել ալյումինի հետ փոխազդած հալոգենը |
8. | Ալյումինի քլորիդի հետ ծախսված կալիումի հիդրոքսիդի լուծույթի զանգվածի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ալյումինի հիդրօքսիդի երկդիմի հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել ալյումինի աղի և ալկալու միջև ընթացող ռեակցիաների հավասարումները և կատարել անհրաժեշտ հաշվարկներ |
9. | Ալյումինի հետ փոխազդած ալկալու քանակի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ալյումինի քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը ալկալիների հետ) վերաբերյալ: Վերհիշել ջրածնի քիմիական հատկությունները և կազմել համապատասխան ռեակցիաների հավասարումները ու ըստ դրանց կատարել հաշվարկներ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք ալյումինի ատոմի կառուցվածքի և առաջացած միացությունների հատկությունների վերաբերյալ | 00:08:00 | հեշտ | 12Մ. | 1. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ալյումինի ատոմի կառուցվածքի վերաբերյալ: Կարողանալ ընտրել ալյումինի +3 լիցքով իոնի էլեկտրոնային բանաձևը 2. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ալյումինի միացությունների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել ալյումինի կարբիդի հիդրոլիզի ռեակցիայի հավասարումը և կատարել համապատասխան հաշվարկ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք երկաթի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 8Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները երկաթի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կրկնել մետաղների լարվածության շարքի վերաբերյալ կանոնները, վերօքս ռեակցիաների հավասարումները |
2. | Ստուգողական աշխատանք ալյումինի և երկաթի վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 17Մ. | 1. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ալյումինի քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը ալկալիների հետ) վերաբերյալ: Վերհիշել ջրածնի քիմիական հատկությունները և կազմել համապատասխան ռեակցիաների հավասարումները ու ըստ դրանց կատարել հաշվարկներ 2. Ստուգել սովորողների գիտելիքները երկաթի հիդրօքսիդների ստացման վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել ռեակցիաների հավասարումները և կատարել համապատասխան հաշվարկներ: Զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունը |