Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Լուծված նյութի զանգվածային բաժին | Լուծված նյութի զանգվածային բաժին |
2. | Լուծված նյութի մոլային կոնցենտրացիա | Լուծված նյութի մոլային կոնցենտրացիա |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Աղի զանգվածային բաժնի որոշումը տրված լուծույթում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա հաշվել լուծված նյութի զանգվածաիյն բաժինը լուծույթում |
2. | Լուծված նյութի մոլային կոնցենտրացիայի որոշումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա հաշվել լուծված նյութի մոլային կոնցենտրացիան |
3. | Նյութի զանգվածի որոշումը լուծույթում՝ ըստ նրա զանգվածային բաժնի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա հաշվել նյութի զանգվածը տրված լուծույթում` ըստ նյութի հայտնի զանգվածաիյն բաժնի |
4. | Նյութի զանգվածային բաժնի որոշումը լուծույթում` ըստ տրված նյութաքանակի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա հաշվել նյութի զանգվածային բաժինը լուծույթում`ըստ լուծիչի զանգվածի և նյութի քանակի |
5. | Ջրի և աղի զանգվածների որոշումը լուծույթում՝ ըստ աղի զանգվածային բաժնի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել աղի և ջրի զանգվածները լուծույթում՝ ըստ աղի զանգվածային բաժնի |
6. | Լուծված նյութի մոլային կոնցենտրացիայի և զանգվածի որոշումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել աղի կոնցենտրացիան և զանգվածը լուծույթում՝ ըստ տրված լուծույթի զանգվածի և նյութի քանակի |
7. | Լուծույթին ջուր ավելացնելուց հետո լուծված նյութի զանգվածային բաժնի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա իմանալ նյութի զանգվածային բաժինը, որոշի ինչպես այն կփոխվի,եթե լուծույթին ավելացնում են որոշ զանգվածով ջուր |
8. | Լուծույթի զանգվածի որոշումը՝ ըստ լուծված բյուրեղահիդրատի զանգվածի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել բյուրեղահիդրատի մոլային զանգվածը, անջուր աղի զանգվածը բյուրեղահիդրատում, կազմել համամասնություն, որոշել լուծույթի զանգվածը՝ ըստ զանգվածային բածնի որոշման բանաձևի |
9. | Նույն աղերի երկու լուծույթների խառնուրդում աղի զանգվածային բաժնի որոշումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել աղի զանգվածային բաժինը լուծույթում, որը ստացվել է նույն աղի տարբեր զանգվածային բաժիններով և զանգվածներով՝ լուծույթները իրար խառնելիս |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ | 00:05:00 | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա հաշվել լուծված նյութի զանգվածաիյն բաժինը լուծույթում |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել աղի և ջրի զանգվածները լուծույթում՝ ըստ աղի զանգվածային բաժնի |
2. | Ստուգողական աշխատանք լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել բյուրեղահիդրատի մոլային զանգվածը, անջուր աղի զանգվածը բյուրեղահիդրատում, կազմել համամասնություն, որոշել լուծույթի զանգվածը՝ ըստ զանգվածային բածնի որոշման բանաձևի |