Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Լուծված նյութի զանգվածային բաժին Լուծված նյութի զանգվածային բաժին
2. Լուծված նյութի մոլային կոնցենտրացիա Լուծված նյութի մոլային կոնցենտրացիա

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Աղի զանգվածային բաժնի որոշումը տրված լուծույթում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա հաշվել լուծված նյութի զանգվածաիյն բաժինը լուծույթում
2. Լուծված նյութի մոլային կոնցենտրացիայի որոշումը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա հաշվել լուծված նյութի մոլային կոնցենտրացիան
3. Նյութի զանգվածի որոշումը լուծույթում՝ ըստ նրա զանգվածային բաժնի 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա հաշվել նյութի զանգվածը տրված լուծույթում` ըստ նյութի հայտնի զանգվածաիյն բաժնի
4. Նյութի զանգվածային բաժնի որոշումը լուծույթում` ըստ տրված նյութաքանակի 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա հաշվել նյութի զանգվածային բաժինը լուծույթում`ըստ լուծիչի զանգվածի և նյութի քանակի
5. Ջրի և աղի զանգվածների որոշումը լուծույթում՝ ըստ աղի զանգվածային բաժնի 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել աղի և ջրի զանգվածները լուծույթում՝ ըստ աղի զանգվածային բաժնի
6. Լուծված նյութի մոլային կոնցենտրացիայի և զանգվածի որոշումը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել աղի կոնցենտրացիան և զանգվածը լուծույթում՝ ըստ տրված լուծույթի զանգվածի և նյութի քանակի
7. Լուծույթին ջուր ավելացնելուց հետո լուծված նյութի զանգվածային բաժնի որոշում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա իմանալ նյութի զանգվածային բաժինը, որոշի ինչպես այն կփոխվի,եթե լուծույթին ավելացնում են որոշ զանգվածով ջուր
8. Լուծույթի զանգվածի որոշումը՝ ըստ լուծված բյուրեղահիդրատի զանգվածի 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել բյուրեղահիդրատի մոլային զանգվածը, անջուր աղի զանգվածը բյուրեղահիդրատում, կազմել համամասնություն, որոշել լուծույթի զանգվածը՝ ըստ զանգվածային բածնի որոշման բանաձևի
9. Նույն աղերի երկու լուծույթների խառնուրդում աղի զանգվածային բաժնի որոշումը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել աղի զանգվածային բաժինը լուծույթում, որը ստացվել է նույն աղի տարբեր զանգվածային բաժիններով և զանգվածներով՝ լուծույթները իրար խառնելիս

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ 00:05:00 հեշտ 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա հաշվել լուծված նյութի զանգվածաիյն բաժինը լուծույթում

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ 00:15:00 միջին 5Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել աղի և ջրի զանգվածները լուծույթում՝ ըստ աղի զանգվածային բաժնի
2. Ստուգողական աշխատանք լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ 00:25:00 բարդ 6Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթի քանակական բաղադրության արտահայտման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել բյուրեղահիդրատի մոլային զանգվածը, անջուր աղի զանգվածը բյուրեղահիդրատում, կազմել համամասնություն, որոշել լուծույթի զանգվածը՝ ըստ զանգվածային բածնի որոշման բանաձևի