
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թթուների տարածվածությունը բնության մեջ: Դասակարգումը: | Կարախանալ դասակարգել թթուները: Իմանալ բնության մեջ առավել տարածված թթուները: |
2. | Թթուների ստացումը և քիմիական հատկությունները | Իմանալ թթուների ստացման եղանակները և քիմիական հատկությունները. կարողանալ կազմել քիմիքկան ռեակցիաների հավասարումներ վերջիններիս վերաբերյալ: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Դասակարգել թթուները՝ ըստ տարբեր հատկանիշների | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Թթուներ» թեմայի վերաբերյալ: Կրկնել թթուների դասակարգումը և անվանակարգումը: Զարգացնել գիտելիքները համակարգելու և վերլուծություն կատարելու կարողությունները: |
2. | Տարրի զանգվածային բաժնի որոշումը թթվի մոլեկուլում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Թթուներ» թեմայի վերաբերյալ: Կրկնել տարրի զամգվածային բաժին հասկացությունը : Զարգացնել գիտելիքները վերլուծելու և հւամակարգելու կարողությունները: |
3. | Թթվի հետ չփոխազդող նյութի ընտրությունը | Մեկ այլ | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Թթուներ» թեմայի վերաբերյալ: Կրկնել թթուների քիմիական հատկությունները: |
4. | Թթվր զանգվածային բաժնի որոշումը լուծույթում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Թթուներ» թեմայի վերաբերյալ: Կրկնել նյութի զանգվածային բաժնի որոշումը լուծույթում: |
5. | Թթուների փոխազդեցությունը հիմքերի հետ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Թթուներ» թեմայի վերբերյալ. կրկնել թթուների քիմիական հատկությունները, չեզոքցման ռեակցիա՝ թթվի և հիմքի փոխծազդեցություն: |
6. | Թթուների ստացումը տրված նյութերիս | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Թթուներ» թեմայի վերաբերյալ: Կրկնել թթուների ստացման հիմնական եղանակները: Զարգացնել գիտելիքները համակարգելու և վերլուծություններ կատարելու կարողությունները: |
7. | Թթվի մասնակցությամբ ռեակցիաների թվի որոշումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորաղների գիտելիքները «Թթուներ» թոմայի վերաբերյալ: Ստուգել թթուների քիմիական հատկությունների իմացությունը: Զարգացնել գիտելիքները համակարգելու և վերլուծություններ անելու կարողությոնները: |
8. | Թթուների փոխազդեցությունը աղերի հետ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքներե ՞՞ Թթուներ՞՞ թեմայի վերաբերյալ: Կրկնել խառնուրդների զանգվածային բաժինը նյութերում: Զարգացնել գիտելիքը համակարգելու և վերլուծություններ անելու կարողությունները: |
9. | Կատարել հաշվարկ՝ երկու լուծույթները իրար խառնելու վերաբերյալ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Թթուներ» թեմայի վերաբերյալ: Կրկնել լուծույթներ թեման, լուծված նյութի զանգվածային բաժնի որոշումը լուծույթում: Զարգացնել սովորողների ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թթուների վերաբերյալ | 00:08:00 | հեշտ | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Թթուներ» թեմայի վերաբերյալ: Կրկնել թթուների դասակարգումը, անվանակարգումը և քիմիական հատկությունները: Զարգացնել գիտելիքները համակարգելու և վերլուծություն կատարելու կարողությունները: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թթուների վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Թթուներ» թեմայի վերաբերյալԿրկնել թթուների ստացման հիմնական եղանակները, տարրի զամգվածային բաժին հասկացությունը : Զարգացնել գիտելիքները վերլուծելու և հւամակարգելու կարողությունները: |
2. | Ստուգողական աշխատանք թթուների վ երաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքներե ՞՞ Թթուներ՞՞ թեմայի վերաբերյալ: Կրկնել լուծույթներ թեման, կարողանալ կատարել հաշվարկներ: Զարգացնել գիտելիքը համակարգելու և վերլուծություններ անելու կարողությունները: |