Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Կարդացածի ընկալում | Կարդացածի ընկալում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Լրացրո՛ւ աղյուսակը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը: |
2. | Ճի՞շտ է, որ... | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը: |
3. | Ո՞ր տեքստի նկարազարդումն է | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Առաջադրանքի միջոցով սովորողները կկարողանան ճշտել տեքստի սեփական ընկալումը՝ համադրելով այն տրված նկարազարդումներին: Ապա ընտրեն այն նկարազարդումը, որը համապատասխանում է տեքստի բովանդակությանը: |
4. | Նշի՛ր ճիշտ պատասխանը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը: |
5. | Պատասխանի՛ր հարցերին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը: |
6. | Ո՞րը պետք է տեղադրել տեքստում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 5Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները ոչ միայն ընկալում են տեքստի բովանդակությունը, այլև գաղափար են կազմում տեքստի կառուցվածքի վերաբերյալ: Տրված են տեքստի սկիզբն ու վերջը, սովորողները պետք է որոշեն ընթացքը: |
7. | Ի՞նչ հաջորդականությամբ է դասավորված նախադասությունները | Ստեղծագործական | բարդ | 8Մ. | Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը, հետևեն շարադրանքի ընթացքին և որոշեն դեպքերի ու դրանց շարադրանքի հաջորդականությունը: |
8. | Ո՞րն է տեքստի շարունակությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 7Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները ոչ միայն ընկալում են տեքստի բովանդակությունը, այլև գաղափար են կազմում տեքստի կառուցվածքի վերաբերյալ: Տրված են տեքստի սկիզբը, սովորողները պետք է որոշեն ավարտը: |
9. | Գրի՛ր շարունակությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 8Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը: |