
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Սովորական կոտորակների հիմնական հատկության կիրառումը տասնորդական կոտորակների դեպքում | Սովորական կոտորակների հիմնական հատկության կիրառումը տասնորդական կոտորակների դեպքում |
2. | Տասնորդական կոտորակների համեմատումը | Տասնորդական կոտորակների համեմատումը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տասնորդական կոտորակի կարճ գրելաձևը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է կարճ գրել տասնորդական կոտորակը |
2. | Տասնորդական կոտորակը բնական թվերի միջև | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Տասնորդական կոտորակը բնական թվերի միջև |
3. | Դրական և բացասական տասնորդական կոտորակներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համեմատել դրական և բացասական տասնորդական կոտորակները |
4. | Թվերը նվազման կարգով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Թվերը պետք է դասավորել նվազման կարգով |
5. | Տասնորդական կոտորակների համեմատում (հազարերորդականներ և հարյուրերորդականներ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Տասնորդական կոտորակների համեմատում (հազարերորդականներ և հարյուրերորդականներ) |
6. | Չափման միավորների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է համեմատել չափման միավորները |
7. | Տասնորդական կոտորակների համեմատում (հազարերորդականներ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Տասնորդական կոտորակների համեմատում (հազարերորդականներ) |
8. | Անհավասարության անհայտ թվանշանը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել անհավասարության անհայտ թվանշանը |
9. | Թվերը աճման կարգով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Թվերը պետք է դասավորել աճման կարգով |
10. | Աստղանիշի արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է ընտրել աստղանիշի ճիշտ արժեքը |
11. | Ամենամեծ հատվածը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է ընտրել ամենամեծ երկարությամբ հատվածը |
12. | Կրկնակի անհավասարություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է ընտրել փոփոխականի արժեքը |
13. | Բացասական տասնորդական կոտորակների համեմատում (աստղանիշ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է ընտրել աստղանիշի արժեքները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Տասնորդական կոտորակների համեմատումը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ տասնորդական կոտորակների համեմատման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Տասնորդական կոտորակների համեմատումը« թեմայից | 00:15:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ տասնորդական կոտորակների համեմատման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Տասնորդական կոտորակների համեմատումը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 29Մ. | Առաջադրանքներ տասնորդական կոտորակների համեմատման վերաբերյալ |