
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ժամանակի չափման միավորներ | Ժամանակի չափման միավորներ |
2. | Ժամացույց | Ժամ, րոպե. ժամացույց |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կապը միավորների միջև՝ ժամ, րոպե, վայրկյան | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ անգամ է տրված միավորը փոքր/մեծ մյուսից |
2. | Ժամանակի միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ թիվը |
3. | Վայրկյանների արտահայտումը րոպեներով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Վայրկյանները պետք է արտահայտել ժամերով և րոպեներով |
4. | Ժամացույցի մեծ և փոքր սլաքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել ժամացույցի մեծ և փոքր սլաքների տեղաշարժերը |
5. | Հավասարություններ ժամանակի չափման միավորների մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ հավասարությունը |
6. | Ժամացույց | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե ժամը քանիսն է |
7. | Ժամանակի չափման տարբեր միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ժամանակի չափման մի միավորից պետք է անցնել մյուսին |
8. | Ժամանակի միավորներ, ժամ, վայրկյան | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ թիվը |
9. | Երկու մարզիկ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ ր-ով է մեկի ժամանակը մեծ/փոքր մյուսի ժամանակից |
10. | Ցուցաբերած արդյունքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ժամանակը արտահայտել վայրկյաններով |
11. | Ժամանակահատվածների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է համեմատել ժամանակահատվածները |
12. | Գործողություններ ժամանակի միավորների հետ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել գործողությունները |
13. | Ճանապարհորդության տևողությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ժամանակը արտահայտել րոպեներով |
14. | Մեծ սլաքի պտույտները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե ժամը քանիսն է, եթե մեծ սլաքը կատարում է լրացուցիչ պտույտներ |
15. | Վայրկյանների արտահայտումը ժամերով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Վայրկյանները պետք է արտահայտել ժամերով և րոպեներով |
16. | Դասերի տևողությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել դասերի տևողությունը |
17. | Գումարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել գումարումը |
18. | Մրցավազք | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է ընտրել ավելի փոքր ժամանակը |
19. | Երեք հեծանվորդ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել երկրորդ և երրորդ հեծանվորդների ժամանակները |
20. | Դասերի զանգը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր երեխան ուշացավ դասերից |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ժամանակի չափման միավորները» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ժամանակի չափման միավորները» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ժամանակի չափման միավորները» թեմայից | 00:40:00 | միջին | 26Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ |