
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Երկարության չափման միավորներ | Երկարության չափման միավորներ |
2. | Կապը չափման միավորների միջև | Կապը չափման միավորների միջև, միլիմետր |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կապը միավորների միջև (անգամ փոքր) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ անգամ է տրված միավորը փոքր մյուսից |
2. | Սանտիմետր և միլիմետր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ թվերը |
3. | Միլիմետրերի արտահայտումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Միլիմետրերը պետք է արտահայտել սանտիմետրերով և դեցիմետրերով |
4. | Կապը միավորների միջև (անգամ մեծ) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ անգամ է տրված միավորը մեծ մյուսից |
5. | Չափման տարբեր միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Չափման մի միավորից պետք է անցնել մյուսին |
6. | Պնդումներ չափման միավորների մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
7. | Սանտիմետրից միլիմետր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սանտիմետրից պետք է անցնել միլիմետրի |
8. | Հեռավորությունը երկու քաղաքների միջև | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հեռավորությունը արտահայտել մետրերով |
9. | Երկու հետիոտն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ սմ-ով է մեկի քայլը մեծ մյուսի քայլից |
10. | Աղջկա հասակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հասակը արտահայտել սանտիմետրերով |
11. | Արտահայտությունների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է համեմատել արտահայտությունները |
12. | Երեխաների հասակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է համեմատել արտահայտությունները |
13. | Գործողություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել գործողությունները |
14. | Երկու հատված | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել հատվածների երկարությունները |
15. | Հատվածների երկարությունները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել հատվածի երկարությունը և պարզել նրա տարբերությունը տրված հատվածից |
16. | Հովազն ու մարզիկը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պատասխանել հարցին |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Երկարության չափման միավորները» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 16Մ. | Առաջադրանքներ երկարության չափման միավորների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Երկարության չափման միավորները» թեմայից | 00:16:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ երկարության չափման միավորների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Երկարության չափման միավորները» թեմայից | 00:35:00 | միջին | 28Մ. | Առաջադրանքներ երկարության չափման միավորների վերաբերյալ |