
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հանում առանց կարգային անցման | Երկնիշ թվերի հանում առանց կարգային անցման: |
2. | Հանում կարգային անցումով | Հանում կարգային անցումով: |
3. | Սյունակով հանում առանց կարգային անցման | Սյունակով հանում առանց կարգային անցման: |
4. | Սյունակով հանում կարգային անցումով | Սյունակով հանում կարգային անցումով: |
5. | Տարբերության անհայտ բաղադրիչի գտնելը | Ինչպե՞ս գտնել տարբերության անհայտ նվազելին կամ հանելին: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Երկնիշ թվից միանիշ թվի հանում առանց կարգային անցման | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է տրված երկնիշ տասնյակներ հանել: |
2. | Երկնիշ և միանիշ թվերի տարբերությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | ԱնհրաԺեշտ է գտնել երկնիշ և միանիշ թվերի տարբերությունը: |
3. | Երկնիշ թվից տասնյակների հանում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է տրված երկնիշ թվից հանել տրված տասնյակը: |
4. | Երեք թվի հանում (երկու երկնիշ և մեկ միանիշ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Երկու երկնիշ և մեկ միանիշ թվերի հանում: |
5. | Երեք թվի տարբերություն (փուլային հանում) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել երկու երկնիշ և մեկ միանիշ թվի տարբերությունը: |
6. | Երկնիշ և կլոր թվերի տարբերությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է հանումը կատարել փուլերով: |
7. | Երկնիշ և միանիշ թվերի հանում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է հանման գործողությունները կատարել փուլերով: |
8. | Երկու երկնիշ թվերի տարբերությունը առանց կարգային անցման | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է կատարել երկու երկնիշ թվերի հանում և գրանցել միջանկյալ արդյունքները: |
9. | Անհայտ հանելի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել անհայտ հանելին: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ «Երկնիշ թվերի հանում» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 5Մ. | Վարժանք՝ «Երկնիշ թվերի հանում» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ «Երկնիշ թվերի հանում» թեմայից | 00:07:00 | միջին | 7Մ. | Տնային աշխատանք՝ «Երկնիշ թվերի հանում» թեմայից |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Երկնիշ թվերի հանում» թեմայից | 00:08:00 | միջին | 6Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Երկնիշ թվերի հանում» թեմայից |