
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Սլայդի էջի պարամետրերը | Ներկայացվում է Էջի պարամետրերը և սլայդը պատկերելու տեսքը՝ երկայնակի և լայնակի, սահմանելու համար անհրաժեշտ քայլերի հաջորդականությունը |
2. | Ձևավորման ստանդարտ թեմաները և գույների հավաքածուն | Ներկայացվում է ցուցադրման վրա որևէ ստանդարտ թեմա կիրառելու և ձևավորման թեմայի գույների հավաքածուն փոփոխելու քայլերի հաջորդականությունը |
3. | Ձևավորման թեմայի ֆոնի ոճերի հավաքածուն և էֆեկտները | Ներկայացվում է սլայդի ֆոնն ընտրելու և ձևավորման թեմային էֆեկտներ տալու քայլերի հաջորդականությունը |
4. | Ձևավորման թեմայի տառատեսակները | Ներկայացվում է ձևավորման թեմայի տառատեսակներն ընտրելու և տառատեսակների սեփական հավաքածու կազմելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ (Ձևավորման թեմայի փոփոխությունները) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է սլայդների ձևավորման տարրերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է իմանա, թե ինչպիսի՞ ձևափոխություններ կարելի է անել Design ներդիրի կոճակներով |
2. | Page Setup պատուհանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է Page Setup պատուհանի դաշտերի իմացությունը |
3. | Design ներդիրի հրամանային կոճակների խմբերը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է սլայդների ձևավորման տարրերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է իմանա, թե Design ներդիրի կոճակները ի՞նչ խմբերով են ներկայացված |
4. | Հիմնական տեքստի ի՞նչ տառատեսակ է ընտրված | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է ձևավորման թեմայի համար տառատեսակների սեփական հավաքածու կազմելու քայլերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է կարողանա ճիշտ լրացնել Create New Theme Fonts պատուհանի դաշտերը |
5. | Design ներդիրի կոճակները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգվում է սլայդների ձևավորման տարրերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է իմանա, թե ինչի՞ համար են նախատեսված Design ներդիրի կոճակները |
6. | Ո՞ր կոճակով կբացվի տրված պատուհանը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է սլայդների ձևավորման տարրերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է իմանա, թե տվյալ պատուհանը ինչի՞ համար է նախատեսված և Design ներդիրի ո՞ր կոճակի սեղմումով այն կբացվի |
7. | Ընտրիր համապատասխան կոճակը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 2Մ. | Ստուգվում է սլայդների ձևավորման տարրերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է իմանա, թե ինչի՞ համար են նախատեսված Design ներդիրի կոճակները |
8. | Ձևավորման թեմայի գույները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է ձևավորման թեմայի գույների հավաքածուն փոխելու քայլերի իմացությունը |
9. | Տառատեսակների սեփական հավաքածուի կազմումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է ձևավորման թեմայի համար տառատեսակների սեփական հավաքածու կազմելու քայլերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է կարողանա ճիշտ լրացնել Create New Theme Fonts պատուհանի դաշտերը |
10. | Ո՞ր պատուհանն է պատկերված | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է սլայդների ձևավորման տարրերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է իմանա, թե տվյալ պատուհանը ինչի՞ համար է նախատեսված և Design ներդիրի ո՞ր կոճակի սեղմումով այն կբացվի |
11. | Ձևավորման թեմայի ֆոնի և էֆեկտների ընտրությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է ձևավորման թեմայի ֆոնի և էֆեկտների ընտրության քայլերի իմացությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 9Մ. | Ցուցադրման Էջի պարամետրերը և սլայդը պատկերելու տեսքը՝ երկայնակի և լայնակի, ցուցադրման վրա որևէ ստանդարտ թեմայի կիրառումը, ձևավորման թեմայի գույների հավաքածուի փոփոխումը, սլայդի ֆոնի ընտրությունը և ձևավորման թեմային էֆեկտներ տալը, տառատեսակների ընտրությունը, տառատեսակների սեփական հավաքածուի կազմումը: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Ցուցադրման Էջի պարամետրերը և սլայդը պատկերելու տեսքը՝ երկայնակի և լայնակի, ցուցադրման վրա որևէ ստանդարտ թեմայի կիրառումը, ձևավորման թեմայի գույների հավաքածուի փոփոխումը, սլայդի ֆոնի ընտրությունը և ձևավորման թեմային էֆեկտներ տալը, տառատեսակների ընտրությունը, տառատեսակների սեփական հավաքածուի կազմումը: |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 24Մ. | Ցուցադրման Էջի պարամետրերը և սլայդը պատկերելու տեսքը՝ երկայնակի և լայնակի, ցուցադրման վրա որևէ ստանդարտ թեմայի կիրառումը, ձևավորման թեմայի գույների հավաքածուի փոփոխումը, սլայդի ֆոնի ընտրությունը և ձևավորման թեմային էֆեկտներ տալը, տառատեսակների ընտրությունը, տառատեսակների սեփական հավաքածուի կազմումը: |