
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հիմնական հասկացություններ և սահմանումներ | Ներկայացվում է, թե ինչի՞ համար է նախատեսված PowerPoint ծրագիրը, այդ ծրագրով ստեղծված ցուցադրման սլայդների պարունակությունը |
2. | MS PowerPoint 2007 ծրագրի պատուհանի տեսքը | Ներկայացվում է MS PowerPoint 2007 ծրագրի պատուհանի կառուցվածքը, ինչպես նաև սլայդների տիրույթի և սլայդների ղեկավարման կոճակների նշանակությունը |
3. | Սլայդների դիտման ռեժիմները | Ներկայացվում են սլայդների դիտման ռեժիմները՝ սովորական, տեսակավորման և ցուցադրման |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | MS PowerPoint-ի պատուհանի կառուցվածքը (1-ին մաս) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է MS PowerPoint-ի հմնական պատուհանի կառուցվածքի իմացությունը |
2. | MS PowerPoint-ի պատուհանի կառուցվածքը (2-րդ մաս) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է MS PowerPoint-ի հմնական պատուհանի կառուցվածքի իմացությունը |
3. | Համակարգչային ցուցադրում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա՝ ի՞նչ է իրենից ներկայացնում համակարգչային ցուցադրումը, ինչի՞ համար է նախատեսված |
4. | Ինչպե՞ս մուտք գործել MS PowerPoint-ի միջավայր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա MS PowerPoint ծրագրի միջավայր մուտք գործելու քայլերի հերթականությունը |
5. | Պնդումներ (Ի՞նչ է համակարգչային ցուցադրումը) | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Ներկայացվում են տեսական նյութի վերաբերյալ պնդումներ, աշակերտը պետք է նշի, դրանք ճիշտ են, թե սխալ |
6. | Ո՞րն է համապատասխան կոճակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է սլայդների տիրույթի և սլայդների ղեկավարման կոճակների նշանակությանը իմացությունը |
7. | Լրացրու բաց թողնված բառը (Համակարգչային ցուցադրում) | Ստեղծագործական | բարդ | 5Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա ի՞նչ է իրենից ներկայացնում համակարգչային ցուցադրումը, ինչի՞ համար է նախատեսված: Պետք է մուտքագրի բաց թողնված բառը: |
8. | Ո՞ր բառերն են բաց թողնված | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է MS PowerPoint ծրագիր մուտք գործելու քայլերի և ծրագրի պատուհանի կառուցվածքի իմացությունը |
9. | Սլայդների ղեկավարման կոճակների նշանակությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է սլայդների ղեկավարման կոճակների նշանակությանը իմացությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 5Մ. | PowerPoint ծրագրի նպատակը, այդ ծրագրով ստեղծված ցուցադրման սլայդների պարունակությունը, MS PowerPoint 2007 ծրագիր մուտք գործելու քայլերի հաջորդականությունն ու ծրագրի պատուհանի կառուցվածքը, սլայդների դիտման ռեժիմները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 16Մ. | PowerPoint ծրագրի նպատակը, այդ ծրագրով ստեղծված ցուցադրման սլայդների պարունակությունը, MS PowerPoint 2007 ծրագիր մուտք գործելու քայլերի հաջորդականությունն ու ծրագրի պատուհանի կառուցվածքը, սլայդների դիտման ռեժիմները |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 19Մ. | PowerPoint ծրագրի նպատակը, այդ ծրագրով ստեղծված ցուցադրման սլայդների պարունակությունը, MS PowerPoint 2007 ծրագիր մուտք գործելու քայլերի հաջորդականությունն ու ծրագրի պատուհանի կառուցվածքը, սլայդների դիտման ռեժիմները |