Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Զամբյուղ (Recycle Bin) թղթապանակ Ներկայացվում է Recycle Bin (Զամբյուղ) ֆայլադարանը և այն բացելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը
2. Զամբյուղ (Recycle Bin) թղթապանակի օբյեկտների վերականգնումը Ներկայացվում է Զամբյուղում պահպանված օբյեկտը կամ օբյեկտները վերականգնելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը
3. Զամբյուղ (Recycle Bin) թղթապանակի օբյեկտների հեռացումը Ներկայացվում է Զամբյուղում պահպանված օբյեկտը կամ օբյեկտները ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Պնդումներ Զամբյուղ ֆայլադարանի վերաբերյալ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգվում է Զամբյուղ համակարգային ֆայլադարանի վերաբերյալ գիտելիքների իմացությունը: Ներկայացվելու է պնդում, աշակերտը պետք է ընտր այն ճի՞շտ է, թե՞ ոչ
2. Ինչի՞ համար է նախատեսված Զամբյուղ թղթապանակը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Աշակերտը պետք է իմանա, թե ինչի՞ համար է նախատեսված Զամբյուղ թղթապանակը, այնտեղ պահպանված օբյեկտների հետ ի՞նչ կարելի է անել
3. Ի՞նչ է պատկերված նկարում 2 տեսակ - մեկնաբանական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է ճանաչի օբյեկտը ջնջելուց հետո այն Զամբյուղում պահպանելու վերաբերյալ երկխոսության պատուհանը, Recycle Bin պատուհանը, օբյեկտի վրա մկնիկի աջ սեղմակով բացված ենթատեքստային մենյուն
4. Ստեղների համախումբ 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Աշակերտը պետք է իմանա թե նշված օբյեկտի հետ ի՞նչ գործողություն տեղի կունեն ստեղների տվյալ համախմբի դեպքում: Նկարագրվում է գործողությունը, աշակերտը պետք է ընտրի այն ստեղների համախումբը, որը կիրականացնի այդ գործողությունը
5. Recycle Bin պատուհանը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Ստուգվում է Recycle Bin պատուհանի կառուցվածքի իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի, թե տվյալ իրավիճակում Recycle Bin պատուհանի տրված կոճակը սեղմելիս ի՞նչ տեղի կունենա օբյեկտի կամ օբյեկտների խմբի հետ
6. Recycle Bin թղթապանակը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Recycle Bin թղթապանակի նշանակությունը, նրանում առկա ինֆորմացիայի վերականգնումն ու ջնջումը
7. Պնդումներ Զամբյուղում գտնվող օբյեկտը վերականգնելու և ջնջելու վերաբերյալ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Ստուգվում է Զամբյուղում գտնվող օբյեկտը վերականգնելու և ջնջելու գործողությունների իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի տվյալ պնդումը ճիշտ է, թե սխալ
8. Համատեղ կիրառվող ստեղները 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 5Մ. Աշակերտը պետք է իմանա թե նշված օբյեկտի հետ ի՞նչ գործողություն տեղի կունեն ստեղների տվյալ համախմբի դեպքում: Նկարագրվում է գործողությունը, աշակերտը պետք է գրի այն ստեղների համախումբը, որը կիրականացնի այդ գործողությունը
9. Զամբյուղում առկա օբյեկտների ջնջումն ու վերականգնումը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 7Մ. Ստուգվում է Recycle Bin պատուհանի կառուցվածքի իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի, թե տվյալ իրավիճակում Recycle Bin պատուհանի ո՞ր կոճակը պետք է ընտրի: Ինչպես նաև պետք է գրի, թե տվյալ իրավիճակում քանի՞ օբյեկտ կվերականգնվի կամ կջնջվի

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք թեմայի վերաբերյալ 00:15:00 միջին 6Մ. Recycle Bin (Զամբյուղ) ֆայլադարանը և այն բացելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը, զամբյուղում պահպանված օբյեկտը կամ օբյեկտները վերականգնելու և ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 15Մ. Recycle Bin (Զամբյուղ) ֆայլադարանը և այն բացելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը, զամբյուղում պահպանված օբյեկտը կամ օբյեկտները վերականգնելու և ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը
2. Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 16Մ. Recycle Bin (Զամբյուղ) ֆայլադարանը և այն բացելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը, զամբյուղում պահպանված օբյեկտը կամ օբյեկտները վերականգնելու և ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը