Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Զամբյուղ (Recycle Bin) թղթապանակ | Ներկայացվում է Recycle Bin (Զամբյուղ) ֆայլադարանը և այն բացելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
2. | Զամբյուղ (Recycle Bin) թղթապանակի օբյեկտների վերականգնումը | Ներկայացվում է Զամբյուղում պահպանված օբյեկտը կամ օբյեկտները վերականգնելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
3. | Զամբյուղ (Recycle Bin) թղթապանակի օբյեկտների հեռացումը | Ներկայացվում է Զամբյուղում պահպանված օբյեկտը կամ օբյեկտները ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ Զամբյուղ ֆայլադարանի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է Զամբյուղ համակարգային ֆայլադարանի վերաբերյալ գիտելիքների իմացությունը: Ներկայացվելու է պնդում, աշակերտը պետք է ընտր այն ճի՞շտ է, թե՞ ոչ |
2. | Ինչի՞ համար է նախատեսված Զամբյուղ թղթապանակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա, թե ինչի՞ համար է նախատեսված Զամբյուղ թղթապանակը, այնտեղ պահպանված օբյեկտների հետ ի՞նչ կարելի է անել |
3. | Ի՞նչ է պատկերված նկարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է ճանաչի օբյեկտը ջնջելուց հետո այն Զամբյուղում պահպանելու վերաբերյալ երկխոսության պատուհանը, Recycle Bin պատուհանը, օբյեկտի վրա մկնիկի աջ սեղմակով բացված ենթատեքստային մենյուն |
4. | Ստեղների համախումբ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա թե նշված օբյեկտի հետ ի՞նչ գործողություն տեղի կունեն ստեղների տվյալ համախմբի դեպքում: Նկարագրվում է գործողությունը, աշակերտը պետք է ընտրի այն ստեղների համախումբը, որը կիրականացնի այդ գործողությունը |
5. | Recycle Bin պատուհանը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է Recycle Bin պատուհանի կառուցվածքի իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի, թե տվյալ իրավիճակում Recycle Bin պատուհանի տրված կոճակը սեղմելիս ի՞նչ տեղի կունենա օբյեկտի կամ օբյեկտների խմբի հետ |
6. | Recycle Bin թղթապանակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Recycle Bin թղթապանակի նշանակությունը, նրանում առկա ինֆորմացիայի վերականգնումն ու ջնջումը |
7. | Պնդումներ Զամբյուղում գտնվող օբյեկտը վերականգնելու և ջնջելու վերաբերյալ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է Զամբյուղում գտնվող օբյեկտը վերականգնելու և ջնջելու գործողությունների իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի տվյալ պնդումը ճիշտ է, թե սխալ |
8. | Համատեղ կիրառվող ստեղները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա թե նշված օբյեկտի հետ ի՞նչ գործողություն տեղի կունեն ստեղների տվյալ համախմբի դեպքում: Նկարագրվում է գործողությունը, աշակերտը պետք է գրի այն ստեղների համախումբը, որը կիրականացնի այդ գործողությունը |
9. | Զամբյուղում առկա օբյեկտների ջնջումն ու վերականգնումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Ստուգվում է Recycle Bin պատուհանի կառուցվածքի իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի, թե տվյալ իրավիճակում Recycle Bin պատուհանի ո՞ր կոճակը պետք է ընտրի: Ինչպես նաև պետք է գրի, թե տվյալ իրավիճակում քանի՞ օբյեկտ կվերականգնվի կամ կջնջվի |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 6Մ. | Recycle Bin (Զամբյուղ) ֆայլադարանը և այն բացելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը, զամբյուղում պահպանված օբյեկտը կամ օբյեկտները վերականգնելու և ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 15Մ. | Recycle Bin (Զամբյուղ) ֆայլադարանը և այն բացելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը, զամբյուղում պահպանված օբյեկտը կամ օբյեկտները վերականգնելու և ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 16Մ. | Recycle Bin (Զամբյուղ) ֆայլադարանը և այն բացելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը, զամբյուղում պահպանված օբյեկտը կամ օբյեկտները վերականգնելու և ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը |