Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | IP հասցե | Սահմանվում է սերվերը, ներկայացվում է համակարգչի թվային ինտերնետ հասցեն՝ IP հասցեն, դրա կառուցվածքը |
2. | Դոմենային համակարգ | Ներկայացվում են URL հասցեները և դրանց կառուցվածքը, առաջին մակարդակի դոմենը և դրա երկու տիպերը՝ աշխարհագրական և վարչարարական |
3. | Ինֆորմացիայի որոնումը Համացանցում | Սահմանվում է բրաուզերը, բերվում է առավել հաճախ օգտագործվող բրաուզերների անվանումները: Ներկայացվում է բրաուզերների պատուհանների հիմնական տարրերը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Առաջին մակարդակի դոմենը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է ճանաչի, թե տվյալ առաջին մակարդակի դոմենը վարչարարական է, թե աշխարհագրական |
2. | Վարչարարական տիպի առաջին մակարդակի դոմեն | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է առաջին մակարդակի յուրաքանչյուր դոմեն համապատասխանեցնի կազմակերպության տիպին |
3. | Աշխարհագրական տիպի առաջին մակարդակի դոմեն | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է առաջին մակարդակի յուրաքանչյուր դոմենի համար համապատասխանեցնի ճիշտ երկիր |
4. | Գոյություն ունի՞ այսպիսի IP հասցե | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է IP-հասցեի ճիշտ կազմության իմացությունը: Աշակերտը պետք է ընտրի, թե տրված IP հասցեն կարող է գոյություն ունենալ, թե ոչ |
5. | Ո՞րն է Ինտերնետ բրաուզերի անվանում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է ինտերնետ բրաուզերների անվանումների իմացությունը: Թվարկված տարբերակներից աշակերտը պետք է ընտրի ինտերնետ բրաուզերի անվանումը |
6. | Վարչարարական և աշխարհագրական դոմեններ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Թվարկված դոմեններից աշակերտը պետք է նշի վարչարարական կամ աշխարհագրական դոմենները |
7. | Կոմերցիոն կազմակերպությունների սերվերներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Սերվերների նշված ցուցակից աշակերտը պետք է ընտրի կոմերցիոն կազմակերպությունների սերվերները |
8. | Որո՞նք չեն կարող հանդիսանալ IP հասցե | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Թվարկվում են IP հասցեի տարբերակներ, աշակերտը պետք է նշի, թե որոնք չեն կարող հանդիսանալ IP հասցե |
9. | Ինֆորմացիայի որոնումը Համացանցում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է «Ինֆորմացիայի որոնումը Համացանցում» տեսական նյութի իմացությունը |
10. | Ինտերնետ բրաուզերի պատուհանը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է ինտերնետ բրաուզերի պատուհանի կառուցվածքի իմացությունը |
11. | Վերականգնիր IP հասցեն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 8Մ. | Ներկայացվում է IP հասցե, որը մասնատված է երեք մասի: Աշակերտը պետք է ճիշտ դասավավորի այդ մասերը և վերականգնի IP հասցեն |
12. | Համակարգչի դոմենային անվանումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տրվում է առաջին և երկրորդ կարգի դոմենների և տվյալ համակարգչի սեփական դոմենի անունը, աշակերտը պետք է վերականգնի համակարգչի դոմենային անվանումը |
13. | Ո՞ր բառերն են բաց թողնված | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է թեմայի հիմնական հասկացությունների, սահմանումների և տերմինների իմացությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 7Մ. | IP և URL-հասցեները և դրանց կառուցվածքները, առաջին մակարդակի դոմենը և դրա երկու տիպերը՝ աշխարհագրական և վարչարարական, բրաուզեր հասկացությունը, բրաուզերների պատուհանների հիմնական ընդհանուր տարրերը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 20Մ. | IP և URL-հասցեները և դրանց կառուցվածքները, առաջին մակարդակի դոմենը և դրա երկու տիպերը՝ աշխարհագրական և վարչարարական, բրաուզեր հասկացությունը, բրաուզերների պատուհանների հիմնական ընդհանուր տարրերը |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 21Մ. | IP և URL-հասցեները և դրանց կառուցվածքները, առաջին մակարդակի դոմենը և դրա երկու տիպերը՝ աշխարհագրական և վարչարարական, բրաուզեր հասկացությունը, բրաուզերների պատուհանների հիմնական ընդհանուր տարրերը |