Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Քառակուսային ֆունկցիա | Քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկը |
2. | Պարաբոլի գագաթը | Պարաբոլի գագաթի կոորդինատները |
3. | Քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկը | Քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պարաբոլի և Oy առանցքի հատման կետը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել պարաբոլի և Oy առանցքի հատման կետի օրդինատը |
2. | y=ax²+bx+c ֆունկցիայի արժեքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել y=ax²+bx+c ֆունկցիայի արժեքը |
3. | Գագաթի կոորդինատները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել պարաբոլի գագաթի կոորդինատները |
4. | Ճյուղերի ուղղվածությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պարաբոլի ճյուղերի ուղղվածությունը |
5. | y=ax²+c պարաբոլի գագաթը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել պարաբոլի գագաթի կոորդինատները |
6. | y=ax²+bx+c պարաբոլի գագաթի կոորդինատները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել y=ax²+bx+c պարաբոլի գագաթի կոորդինատները |
7. | Աղյուսակի լրացում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Աղյուսակի լրացում |
8. | Պարաբոլի հատումը կոորդինատային առանցքի հետ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել պարաբոլի և կոորդինատային առանցքի հատման կետի կոորդինատները |
9. | Քառակուսային ֆունկցիայի զրոները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել քառակուսային ֆունկցիայի զրոները |
10. | Գրաֆիկի կառուցում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է կառուցել ֆունկցիայի գրաֆիկը |
11. | Հարցեր քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Հարցեր քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկի վերաբերյալ |
12. | Ֆունկցիայի մեծագույն/փոքրագույն արժեքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Առանց կառուցման պետք է գտնել ֆունկցիայի մեծագույն/փոքրագույն արժեքը |
13. | Քառակուսային ֆունկցիայի մեծագույն և փոքրագույն արժեքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել քառակուսային ֆունկցիայի մեծագույն և փոքրագույն արժեքները |
14. | Նշանապահպանման միջակայքերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Պետք է ընտրել քառակուսային ֆունկցիայի նշանապահպանման միջակայքերը |
15. | Քառակուսային ֆունկցիայի դրական և բացասական արժեքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Պետք է որոշել քառակուսային ֆունկցիայի դրական և բացասական արժեքները |
16. | Ֆունկցիայի աճման /նվազման միջակայքերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել ֆունկցիայի աճման /նվազման միջակայքերը |
17. | Կետի պատկանելը գրաֆիկին | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Պետք է պարզել կետի պատկանելը գրաֆիկին |
18. | Քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Պետք է կառուցել քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկը |
19. | Եռանկյան մեծագույն մակերեսը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 3Մ. | Պետք է եռանկյան էջերը ընտրել այնպես, որ մակերեսը լինի մեծագույնը |
20. | Ուղղանկյան մեծագույն մակերեսը տրված պարագծի դեպքում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Ուղղանկյան մեծագույն մակերեսը տրված պարագծի դեպքում |
21. | Ֆունկցիայի մեծագույն արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 3Մ. | Պետք է գտնել քառակուսային ֆունկցիայի մեծագույն արժեքը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «y=ax²+bx+c ֆունկցիան» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 8.5Մ. | Առաջադրանքներ y=ax²+bx+c ֆունկցիայի հատկությունների և գրաֆիկի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «y=ax²+bx+c ֆունկցիան» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ y=ax²+bx+c ֆունկցիայի հատկությունների և գրաֆիկի վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «y=ax²+bx+c ֆունկցիան» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ y=ax²+bx+c ֆունկցիան հատկությունների և գրաֆիկի վերաբերյալ |