
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Քառակուսային եռանդամի գաղափարը | Տրվում է քառակուսային եռանդամի սահմանումը, բերվում են օրինակներ |
2. | Քառակուսի եռանդամի վերլուծումը արտադրիչների | Քառակուսի եռանդամի վերլուծումը արտադրիչների |
3. | Քառակուսային եռանդամի տարբերիչի նշանը | Քառակուսային եռանդամի վերլուծումը արտադրիչների, տարբերիչի դերը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Քառակուսային եռանդամի տեսքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրվածներից պետք է ընտրել քառակուսային եռանդամը |
2. | Քառակուսային եռանդամի տարբերիչը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրվածներից պետք է ընտրել քառակուսային եռանդամի տարբերիչը |
3. | Քառակուսային եռանդամի գործակիցները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել քառակուսային եռանդամի գործակիցները |
4. | Եռանդամի տարբերիչը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել քառակուսային եռանդամի տարբերիչը |
5. | Եռանդամի արտադրիչների վերլուծման հնարավորությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք հնարավոր է քառակուսային եռանդամը վերլուծել արտադրիչների |
6. | Եռանդամի վերլուծումը արտադրիչների | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք հնարավոր է քառակուսային եռանդամը վերլուծել արտադրիչների |
7. | Եռանդամի տարբերիչի հաշվարկը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է կատարել եռանդամի տարբերիչի հաշվարկը |
8. | Աղյուսակի լրացում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 4Մ. | Լրացվում է աղյուսակ քառակուսային եռանդամի վերաբերյալ |
9. | Քառակուսային եռանդամի արտադրիչների վերլուծման պայմանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 1Մ. | Պետք է ընտրել քառակուսային եռանդամի արտադրիչների վերլուծման պայմանը |
10. | Եռանդամի գործակիցը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Պետք է գտնել եռանդամի գործակիցը |
11. | Թերի քառակուսային հավասարում, c=0 | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Լուծվում է թերի քառակուսային հավասարում, c=0 |
12. | Թերի քառակուսային հավասարում, b=0 | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Լուծվում է թերի քառակուսային հավասարում, b=0 |
13. | Տարբերիչի նշանը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Պետք է պարզել տարբերիչի նշանը |
14. | Քառակուսային ֆունկցիայի արժեքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 1Մ. | Պետք է հաշվել քառակուսային ֆունկցիայի արժեքը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Քառակուսի եռանդամի վերլուծումը արտադրիչների» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսային եռանդամի, նրա տարբերիչի և արտադրիչների վերլուծման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Քառակուսի եռանդամի վերլուծումը արտադրիչների» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսային եռանդամի, նրա տարբերիչի և արտադրիչների վերլուծման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Քառակուսի եռանդամի վերլուծումը արտադրիչների» թեմայից | 00:50:00 | միջին | 8Մ. | Առաջադրանքներ քառակուսային եռանդամի, նրա տարբերիչի և արտադրիչների վերլուծման վերաբերյալ |