
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվեր | Բերվում են բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվերի սահմանումները |
2. | Ռացիոնալ թվերը որպես անվերջ պարբերական տասնորդական կոտորակներ | Ռացիոնալ թվերը ներկայացվում են անվերջ պարբերական տասնորդական կոտորակների տեսքով |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Թվային բազմությունների նշանակումները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Նշանակումների միջոցով ձևակերպվում է պնդումը |
2. | Բազմությունների գրառումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք ճիշտ է տրված պնդումը |
3. | Պատկանելիության նշանները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պատկանելիության նշանների միջոցով ձևակերպվում են պնդումներ |
4. | Ռացիոնալ և իռացիոնալ թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թիվը ռացիոնալ է, թե իռացիոնալ: |
5. | Բնական և ամբողջ թվերի բազմություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պարզվում է, թե արդյո՞ք թիվը պատկանում է բնական կամ ամբողջ թվերի բազմությանը |
6. | Պնդումներ պատկանելիության վերաբերյալ (բնական թվեր) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տարրը պատկանում է բազմությանը |
7. | Հակադիր թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել հակադիր թիվը |
8. | Հակադարձ թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Գրել փոխհակադարձ թվերը |
9. | Տեսական պնդումներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տեսության հիման վրա պետք է պատասխանել հարցին |
10. | Բազմության տարրեր | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Տրված պայմաններից գտնել տարրերը |
11. | Գործողություններ կոտորակների հետ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կատարելով գործողությունները, պարզվում է պնդման ճիշտ լինելը |
12. | Պնդումներ բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվերի բազմությունների վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
13. | Անվերջ պարբերական կոտորակ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Տրված թվերը պետք է գրել անվերջ պարբերական տասնորդական կոտորակների տեսքով |
14. | Զույգ և կենտ թվերի ներկայացումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել պնդման տեղի ունենալը |
15. | Տասնորդական և պարբերական կոտորակների կապը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Անվերջ պարբերական տասնորդական կոտորակը պետք է գրել սովորական կոտորակի տեսքով |
16. | Ամբողջ թիվ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել \(p\)-ի ամենափոքր արժեքը, որի դեպքում տրված կոտորակը ամբողջ թիվ է |
17. | Կոտորակի արժեքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է հաշվել կոտորակի արժեքը |
18. | Անվերջ պարբերական տասնորդական կոտորակ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Անվերջ պարբերական տասնորդական կոտորակի ներկայացումը սովորական կոտորակի տեսքով |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ռացիոնալ թվեր» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվերի բազմությունների, դրանց հատկությունների, տարրերի պատկանելիության և ներկայացման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ռացիոնալ թվեր» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 21Մ. | Առաջադրանքներ բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվերի բազմությունների, դրանց հատկությունների, տարրերի պատկանելիության և ներկայացման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ռացիոնալ թվեր» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվերի բազմությունների, դրանց հատկությունների, տարրերի պատկանելիության և ներկայացման վերաբերյալ: |