
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվի մոդուլը | Տրվում է իրական թվի մոդուլի սահմանումը, ապացուցվում է մոդուլի հատկությունը: |
2. | y=|x| ֆունկցիայի գրաֆիկն ու հատկությունները | y=|x| ֆունկցիայի գրաֆիկն ու հատկությունները: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ֆունկցիայի արժեքի հաշվում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել ֆունկցիայի արժեքը: |
2. | Ֆունկցիայի արժեքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել ֆունկցիայի արժեքը: |
3. | Արժեքների որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է գտնել ֆունկցիայի և արգումենտի արժեքները: |
4. | Գրաֆիկի գտնվելու քառորդները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր քառորդներում է գտնվում ֆունկցիայի գրաֆիկը: |
5. | Ֆունկցիայի արժեքը տրված կետում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել ֆունկցիայի արժեքը տրված կետում: |
6. | Կետի պատկանելը գրաֆիկին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել պարամետրի արժեքը, եթե կետը պատկանում է գրաֆիկին |
7. | Պարամետրի որոշումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել պարամետրի արժեքը, որի դեպքում ֆունկցիայի գրաֆիկն անցնում է տրված կետով: |
8. | Ֆունկցիայի հատկությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է օգտագործել ֆունկցիայի հատկությունները: |
9. | Գրաֆիկների հատման կետերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել գրաֆիկների հատման կետերի աբսցիսները: |
10. | Կետի պատկանելը գրաֆիկին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Առանց կառուցման պետք է պարզել, թե արդյո՞ք կետը պատկանում է գրաֆիկին: |
11. | Գրաֆիկի կառուցում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է կառուցել ֆունկցիայի գրաֆիկը և պատասխանել հարցին: |
12. | Երկու բանաձևով տրվող ֆունկցիայի արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է հաշվել երկու բանաձևով տրվող ֆունկցիայի արժեքը: |
13. | Արժեքների գումար | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել ֆունկցիայի արժեքների գումարը: |
14. | Գրաֆիկի կառուցում, աբսցիսների որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կառուցել ֆունկցիայի գրաֆիկը և պատասխանել հարցին: |
15. | Համակարգի գրաֆիկական լուծում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Համակարգի գրաֆիկական լուծում: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «y=|x| ֆունկցիան և նրա գրաֆիկը» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 6Մ. | Առաջադրանքներ y=|x| ֆունկցիայի, նրա գրաֆիկի և հատկությունների վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «y=|x| ֆունկցիան և նրա գրաֆիկը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ y=|x| ֆունկցիայի, նրա գրաֆիկի և հատկությունների վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «y=|x| ֆունկցիան և նրա գրաֆիկը» թեմայից | 00:30:00 | բարդ | 15Մ. | Առաջադրանքներ y=|x| ֆունկցիայի, նրա գրաֆիկի և հատկությունների վերաբերյալ: |