Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Գրաֆիկի կառուցման օրինակ | Գրաֆիկի կառուցման օրինակ |
2. | Ֆունկցիայի գրաֆիկի ուրվագծի կառուցումը | Ֆունկցիայի գրաֆիկի ուրվագծի կառուցումը, օրինակ: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ֆունկցիայի գրաֆիկի և կոորդինատային առանցքի հատման կետը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել ֆունկցիայի գրաֆիկի և կոորդինատային առանցքի հատման կետը: |
2. | Նշանապահպանման միջակայքը և էքստրեմումի կետը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է որոշել ֆունկցիայի նշանապահպանման միջակայքը և էքստրեմումի կետը: |
3. | Ֆունկցիայի մոնոտոնությունն ու էքստրեմումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հետազոտել ֆունկցիայի մոնոտոնությունը և գտնել էքստրեմումը: |
4. | Գրաֆիկի հատումները կոորդինատային առանցքների հետ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է գտնել գրաֆիկի հատումները կոորդինատային առանցքների հետ: |
5. | Ֆունկցիայի հետազոտում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է հետազոտել ֆունկցիայի վարքը: |
6. | y=|x|+а ֆունկցիայի գրաֆիկը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | y=|x|+а ֆունկցիայի գրաֆիկն ու մոնոտոնությունը: |
7. | Ֆունկցիայի նվազման միջակայքն ու մաքսիմումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել ֆունկցիայի նվազման միջակայքն ու մաքսիմումը: |
8. | Որոշման տիրույթ, արժեքների բազմությունը, մեծագույն և փոքրագույն արժեքները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել որոշման տիրույթ, արժեքների բազմությունը, մեծագույն և փոքրագույն արժեքները: |
9. | Հարցեր ֆունկցիայի վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Գրաֆիկի միջոցով պետք է պատասխանել հարցերին: |
10. | y=|x+а| ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է կառուցել y=|x+а| ֆունկցիայի գրաֆիկը: |
11. | Արժեքների բազմությունն ու մոնոտոնությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել ֆունկցիայի արժեքների բազմությունը և պարզել մոնոտոնությունը: |
12. | Ֆունկցիայի զրոները և էքստրեմումները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել ֆունկցիայի զրոները և էքստրեմումները: |
13. | Գծային ֆունկցիայի հատկությունները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել գծային ֆունկցիայի արժեքների բազմությունը, պարզել մոնոտոնությունը և էքստրեմումների գոյությունը: |
14. | Բանաձևով տրված ֆունկցիայի հատկությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հետազոտել բանաձևով տրված ֆունկցիայի հատկությունները: |
15. | Ֆունկցիայի հետազոտում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Պետք է հետազոտել ֆունկցիայի վարքը: |
16. | Երեք բանաձև ունեցող ֆունկցիայի էքստրեմումի կետը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Պետք է գտնել երեք բանաձևով տրված ֆունկցիայի էքստրեմումի կետը: |
17. | Մոնոտոնություն, մեծագույն արժեք և էքստրեմումի կետ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Պետք է հետազոտել ֆունկցիայի հատկությունները: |
18. | Ֆունկցիայի մի քանի հատկությունների հետազոտում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է հետազոտել ֆունկցիայի մի քանի հատկությունները: |
19. | Գրաֆիկի ուրվագծի կառուցում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 13Մ. | Պետք է հետազոտել ֆունկցիայի հատկությունները և կառուցել գրաֆիկի ուրվագիծը: |
20. | Մոդուլով քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Պետք է կառուցել մոդուլով քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկը: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ֆունկցիայի հետազոտում և գրաֆիկի կառուցում» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ ֆունկցիայի հետազոտման և գրաֆիկի կառուցման վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ֆունկցիայի հետազոտում և գրաֆիկի կառուցում» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 25Մ. | Առաջադրանքներ ֆունկցիայի հետազոտման և գրաֆիկի կառուցման վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ֆունկցիայի հետազոտում և գրաֆիկի կառուցում» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 35Մ. | Առաջադրանքներ ֆունկցիայի հետազոտման և գրաֆիկի կառուցման վերաբերյալ: |