
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ուժ: Ուժի չափման միավորները | Ֆիզիկական մեծություն, սահմանում, չափման միավոր |
2. | Տիեզերական ձգողության ուժ, ծանրության ուժ | Տիեզերական ձգողության ուժ, ծանրության ուժ՝ սահմանումներ, բանաձևեր |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Որոշել մարմնի վրա ազդող ծանրության ուժը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Որոշել մարմնի վրա ազդող ծանրության ուժը, կիրառել ծանրոթւյան ուժի բանաձևը |
2. | Ի՞նչ գիտենք ծանրության ուժի մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ներկայացված պնդումներից ընտրել ծանրության ուժին վերաբերող պնդումները |
3. | Ուժի մեծության որոշումը գծագրով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Օգտագործելով նկարը և պայմանում տրված մասշտաբը, որոշել մարմնի վրա կիրառված ուժը |
4. | Ուժերի համազորը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Համազոր ուժի որոշում, գումարում, հանում, ուղղության որոշում |
5. | Տրված ուժն արտահայտել նյուտոններով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կիլոնյուտոններով տրված ուժը պետք է արտահայտել նյուտոններով |
6. | Ծանրության ուժի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Երկրի ձգողության ուժի որոշումը |
7. | Հաշվել ուժերի համազորը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Վերլուծելով նկարը, ավտոմեքենայի շարժման վերաբերյալ խնդրում պատկերացում է կազմվում համազոր ուժի, շարժման ուղղության վերաբերյալ |
8. | Հաշվել մարմնի զանգվածը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Հաշվել մարմնի զանգվածը, եթե տրված է ուժը |
9. | Կկարողանա՞ արդյոք երեխան պահել փաթեթը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | խնդրի լուծման ընթացքում կատարվում է տվյալների վերլուծություն, համեմատություն, բանաձևի կիրառման արդյունքում ստացված արդյունքների համեմատություն |
10. | Քանի՞ անգամ է մեծ ծանրության ուժը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Համեմատելով տրված մարմինների զանգվածները, պարզել, թե քանի անգամ է մեծ այդ մարմիններից մեկի վրա ազդող ծանրության ուժը |
11. | Համեմատել ծանրության ուժերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Համեմատելով տրված մարմինների ծավալները, պարզել, թե քանի անգամ է մեծ մարմիններից մեկի վրա ազդող ծանրության ուժը |
12. | Ծանրության ուժերի տարբերության որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Որոշել երկու տրված մարմինների վրա ազդող ծանրության ուժերի տարբերությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ծանրության ուժ: Սահմանումներ, խնդիրների լուծում | 00:15:00 | հեշտ | 12Մ. | Սահմանում: Մարմնի վրա ազդող ծանրության ուժի որոշումը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ծանրության ուժի վերաբերյալ խնդիրների լուծում | 00:20:00 | միջին | 22Մ. | Ծանրության ուժի վերաբերյալ խնդիրների լուծում |
2. | Թեմայի ամփոփում | 00:20:00 | միջին | 21Մ. | Տեսական նյութի կրկնություն: Խնդիրների լուծում |