Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Կենտրոնային համաչափություն | Կենտրոնային համաչափության գաղափարը: |
2. | Առանցքային և հայելային համաչափություն | Առանցքային և հայելային համաչափություն: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կենտրոնական համաչափություն ուղղանկյունանիստում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել համաչափ կետերը: |
2. | Հայելային համաչափություն ուղղանկյունանիստում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել հայելային համաչափ կետը: |
3. | Կենտրոնային համաչափ կետեր բուրգում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել տրվածին համաչափ կետը բուրգում: |
4. | Պնդում հայելային համաչափության վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, ճիշտ է՞, թե՞ սխալ պնդումը: |
5. | Առանցքային համաչափություն ուղղանկյունանիստում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել առանցքային համաչափ կետը: |
6. | Համաչափության սահմանման ձևակերպումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 0.9Մ. | Պետք է ճիշտ ձևակերպել սահմնումը: |
7. | Պնդում առանցքային համաչափության վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, ճիշտ է՞, թե՞ սխալ պնդումը: |
8. | Պնդում նկարի վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք պնդումը ճիշտ է: |
9. | Համաչափության տեսակի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել համաչափության տեսակը: |
10. | Բազմանիստի կենտրոնային համաչափության հատկությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք բազմանիստը օժտված է կենտրոնային համաչափությամբ: |
11. | Բազմանիստի հայելային համաչափության հատկությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք բազմանիստը օժտված է հայելային համաչափությամբ: |
12. | Համաչափության ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է ընտրել համաչափության տեսակը: |
13. | Առանցքային համաչափ տառեր | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 1Մ. | Պետք է ընտրել առանցքային համաչափ տառերը: |
14. | Համաչափության տեսակն ու դրա հիմնավորումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել և հիմնավորել ամաչափության տեսակը: |
15. | Պնդման ապացույց | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 3Մ. | Պետք է ապացուցել պնդումը: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Կենտրոնային, առանցքային և հայելային համաչափություն» թեմայից | 00:20:00 | հեշտ | 7.9Մ. | Առաջադրանքներ կենտրանական, առանցքային և հայելային համաչափության վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Կենտրոնային, առանցքային և հայելային համաչափություն» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ կենտրանական, առանցքային և հայելային համաչափության վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Կենտրոնային, առանցքային և հայելային համաչափություն» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 13Մ. | Առաջադրանքներ կենտրանական, առանցքային և հայելային համաչափության վերաբերյալ: |