Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքը, սահմանները | Նյութը նվիրված է Հայկական լեռնաշխարհի սահմանների և աշխարհագրական դիրքի մեկնաբանությանը |
2. | Խնդիրների լուծման ուղեցույց | Նյութը նվիրված է մի շարք աշխարհագրական-մաթեմատիկական խնդիրների լուծման մեխանիզմների մեկնաբանությանը, որը անհրաժեշտ է գլխում առաջադրված որոշ վարժությունների կատարման համար |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հայաստան հասկացության իմաստները և Հայկական լեռնաշխարհի մեզոդիրքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքի և Հայաստան տեղանվան վերաբերյալ աշակերտի գիտելիքները |
2. | Աշխարհագրական դիրքի գնահատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհագրական դիրք հասկացության ընկալումը և զարգացնելու դրա գնահատման հմտությունները |
3. | Քարտեզի վրա երկու կետերի միջև հեռավորության որոշումն ըստ մասշտաբի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Վարժության նպատակն է Հայկական լեռնաշխարհի օրինակով թարմացնել աշակերտների գիտելիքները մասշտաբի վերաբերյալ և զարգացնել նրանց կիրառական հմտությունները քարտեզներից արդյունավետ օգտվելու համար |
4. | Աշխարհագրական դիրքի տարատեսակների տարբերակում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհագրական դիրքի տարատեսակների էական հատկանիշների ընկալումը |
5. | Հայկական լեռնաշխարհին հարակից ֆիզիկա-աշխարհագրական օբյեկտները. քարտեզի իմացություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Վարժությունը միտված է զարգացնելու տարածական կողմնորոշման հմտությունը քարտեզի միջոցով և ամրապնդելու Հայկական լեռնաշխարհի մեզոաշխարհագրական դիրքի իմացությունը |
6. | ՏԱԴ-ի և ՔԱԴ-ի փոփոխման պատճառները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու տնտեսաաշխարհագրական և քաղաքաաշխարհագրական դիրքի փոփոխությունները պայմանավորող գործոնների իմացությունը |
7. | Աշխարհագրական լայնության որոշումը Արեգակնայի ճառագայթների անկման անկյան միջոցով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Վարժությունը միտված է ամրապնդելու աշխարհագրական դիրքի և բնական երևույթների միջև կապերի ընկալումը՝ խնդիրների լուծման միջոցով |
8. | Քարտեզի վրա կետերի կոորդինատներով հեռավորության որոշման խնդիր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Վարժությունը միտված է զարգացնելու աշխարհագրական կոորդինատներով աշխատելու հմտությունները և ամրապնդելու Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքի վերաբերյալ գիտելիքները |
9. | Մասշտաբի վերաբերյալ խնդիր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Վարժությունը միտված է խնդիրների միջոցով ամրապնդելու Հայկական լեռնաշխարհի տարածքի և քարտեզագրական մասշտաբների միջև առնչությունների ընկալումը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հայկական լեռնաշխրահի աշխարհագրական դիրքը և սահմանները | 00:15:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքը | 00:20:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքի վերաբերյալ |
2. | Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքը | 00:25:00 | միջին | 17Մ. | Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքի վերաբերյալ |