
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ընդհանուր ակնարկ, աշխարհագրական դիրքը | Տեսական նյութը վերաբերում է Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր նկարագրին |
2. | ՀՀ աշխարհագրական դիրքի առանձնահատկությունները | Տեսական նյութը վերաբերում է ՀՀ աշխարհագրական դիրքի տարբեր տարատեսակների առանձնահատկություններին |
3. | ՀՀ վարչատարածքային կառուցվածքը | Տեսական նյութը վերաբերում է Հայաստանի Հանրապետության պետական կառուցվածքի հիմունքներին |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | ՀՀ տարածքի չափը, ձևը և սահմանները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը միտված է ՀՀ աշխարհագրական դիրքի և սահմանների վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանը և ամրապնդմանը |
2. | ՀՀ վարչական մարզերը. քարտեզի իմացություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների մոտ Հայաստանի վարչական մարզերի վերաբերյալ քարտեզագրական գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանը |
3. | ՀՀ մարզկենտրոնները. քարտեզի իմացություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը միտված է սովորողների՝ ՀՀ մարզերի վարչական կենտրոնների մարզկենտրոնների վերաբերյալ քարտեզագրական գիտելիքների ամրապնդմանն ու ստուգմանը |
4. | ՀՀ պետական խորհրդանիշները և կառավարման համակարգը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը միտված է ՀՀ պետական խորհրդանիշների և կառավարման ձևերի վերաբերյալ սովորողների գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանը |
5. | ՀՀ աշխարհագրական դիրքի առանձնահատկությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու ՀՀ աշխարհագրական դիրքի առանձնահատկությունների վերաբերյալ սովորողների գիտելիքները |
6. | ՀՀ աշխարհագրական դիրքի գնահատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը միտված է ՀՀ աշխարհագրական դիրքի վերաբերյալ դատողությունների միջոցով սովորողների վերլուծական ունակությունների ստուգմանն ու զարգացմանը |
7. | ՀՀ վարչական բաժանման հատկանիշները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու սովորողների՝ ՀՀ վարչական բաժանման սկզբունքների վերաբերյալ գիտելիքներն ու զարգացնելու վերլուծական հմտությունները |
8. | ՀՀ սահմանների ձևավորումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը միտված է Հայաստանի սահմանների ձևավորման պատմության վերաբերյալ աշակերտների գիտելիքների և հմտությունների ստուգանն ու ամրապնդմանը |
9. | ՀՀ տարածքային կառավարումը և տեղական ինքնակառավարումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը միտված է ստուգելու և ամրապնդելու սովորողների գիտելիքները ՀՀ տարածքային կառավարման և տեղական ինքնակառավարման վերաբերյալ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | ՀՀ աշխարհագրական դիրքը | 00:10:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ ՀՀ աշխարհագրական դիրքի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | ՀՀ վարչատարածքային կառուցվածքը | 00:20:00 | միջին | 33Մ. | Առաջադրանքներ ՀՀ վարչատարածքային կառուցվածքը |
2. | ՀՀ աշխարհագրական դիրքի առանձնահատկությունները | 00:25:00 | միջին | 13Մ. | Առաջադրանքներ ՀՀ աշխարհագրական դիրքի առանձնահատկությունների վերաբերյալ |