Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բրաուզերներ (դիտարկիչներ) | Գաղափար համակարգչային բրաուզերների (դիտարկիչների) մասին |
2. | Բրաուզերների համառոտ նկարագրություն | Ամենատարածված բրաուզերները, նրանց ղեկավարումը, հնարավորություննները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բրաուզերի (դիտարկիչի) անունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է հաճախ օգտագործվող բրաուզերների անվանումների իմացությունը: Հարկավոր է որոշել Ձեր բրաուզերի անունը: |
2. | Էջանիշների վահանակ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է բրաուզերում տվյալ կայքը էջանիշների վահանակում տեղադրելու կարողությունը |
3. | Բրաուզեր (դիտարկիչ) | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 1Մ. | Ստուգվում է բրաուզերում հիմնական գործողությունների իմացությունը |
4. | Բրաուզերի գործառույթները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգվում է բրաուզերի գործառույթների ու բրաուզերում հիմնական գործողությունների իմացությունը: |
5. | Ինչպե՞ս բացել« ԻմԴպրոց» կայքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգվում է բրաուզերում հիմնական գործողությունների իմացությունը |
6. | Ինչպե՞ս բացել նոր ներդիր և մուտք գործել տրված կայք | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 1Մ. | Անհրաժեշտ է բրաուզերում բացել նոր ներդիր և մուտք գործել նշված կայք: Ինչպես նաև պետք է որոշել կայքի ուղղվածությունը |
7. | Էկրանային խոշորացույց | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 6Մ. | Ստուգվում են "էկրանային խոշորացույց" գործիքի կիրառման կարողությունները |