
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Քալկոգենների ընդհանուր բնութագիրը | Իմանալ VIA խմբի ոչ մետաղների՝ քալկոգենների ընդհանուր բնութագիրը |
2. | Քալկոգեններ առաջացրած պարզ նյութեր, ջրածնային և թթվածնային միացություններ | Իմանալ քալկոգենների առաջացրած պարզ նյութերի, ջրածնային և թթվածնային միացությունները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | VIA խմբի ատոմ պարունակող միացության ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները VIA Խմբի տարրերի վերաբերյալ: Սովորողները պետք է կարողանան տրված բանաձևերից ընտրել բանաձևը, որը պարունակումն է VIA խմբի տարր |
2. | Քալկոգենի օքսիդացման աստիճանի որոշումը տրված միացությունում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները քալկոգենների ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ: Կարողանալ տրված միացությունում որոշել կալկոգենի օքսիդացման աստիճանը: Կրկնել օքսիդացման աստիճան հասկացությունը |
3. | Նաղադասության լրացոմ՝ VIA խմբի տարրերի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները VIA խմբի տարրերի ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ: Կրկնել ատոմի հատկությունները և պարբերական օրենքը |
4. | Շարքից ընտրել թթուն՝ ըստ օքսիդացնող կամ վերականգնող հատկության | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները քալկոգենների ջրածնային միացությունների վերաբերյալ: Կրկնել թթուների դիսոցումը. կովալենտային կապի առաջացման եղանակները |
5. | Անհայտ տարրի օքսիդի մոլային զանգվածի որոշում՝ ըստ այդ տարրի օքսիդացման աստիճանի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները քալկոգենների թթվածնային միացությունների վերաբերյալ: Կարողանալ որոշել օքսիդի բանաձևը, եթե հայտնի է օքսիդ առաջացնող տարրի օքսիդացման աստիճանը և զանգվածային բաժինը այդ նույն տարրի ջրածնային միացությունում |
6. | Թթուների տրված զույգից ավելի ուժեղ թթվի ընտրությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները քալկոգենների թթվածնավոր թթուների վերաբերյալ: Կարողանալ թթուների տրված զույգից ընտրել ավելի ուժեղը: Կազմել քիմիական ռեակցիաների հավասարումներ՝ ամենաուժեղ թթվի և տարբեր վալենտականության մետաղների միջև, և որոշել փոխազդած թթվի զանգվածը՝ ըստ անջատված գազի |
7. | Քալկոգենի օքսիդի որոշումը՝ ըստ օքսիդում պրոտոնների թվի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները քալկոգենների ընդհանուր հատկությունների (օքսիդների և թթվածնավոր թթուների) վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել քալկոգենի օքսիդի բանաձևը, եթե հայտնի է պրոտոնների թիվը այդ օքսիդում, անվանել օքսիդին համապատասխանող թթուն, կազմել ջրի հետ փոխազդեցության ռեակցիայի հավասարումը |
8. | Քալկոգենի զանգվածային բաժնի որոշումը հանքում՝ ըստ նրա միացության զանգվածի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգել սովորաղների գիտելիքները քալկոգենների ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ (տեղը պարբերական համակարգում): Կարողանալ՝ ըստ ատոմի կառուցվածքի վերաբերյալ տվյալների որոշել քակոգենի ատոմային զանգվածը, ըստ միացության զանգվածի՝ հանքում զանգվածային բաժինը |
9. | Քալկոգենի առաջացրած օքսիդի բանաձևի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները քալկոգենների առաջացրած օքսիդների վերաբերյալ: Կարաղանալ որոշել օքսիդի մոլային զանգվածը, եթե հայտնի է գազային խառնուրդի հարաբերական խտությունը՝ ըստ ջրածնի: Կազմել օդի թթվածնով օքսիդացման և ջրի հետ փոխազդեցության ռեակցիաների հավասարումները, և կատարել անհրաժեշտ հաշվարկներ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք քալկոգենների ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ | 00:08:00 | հեշտ | 7Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները VIA խմբի տարրերի վերաբերյալ: Սովորողները պետք է կարողանա տրված բանաձևերից ընտրել բանաձևը, որը պարունակումն է VIA խմբի տարր |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք քալկոգենների ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 10Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները քալկոգենների ընդհանուր բնութագրի, քալկոգենների թթվածնավոր թթուների վերաբերյալ: Կարողանալ տրված միացությունում որոշել քալկոգենի օքսիդացման աստիճանը, թթուների տրված զույգից ընտրել ավելի ուժեղը |
2. | Ստուգողական աշխատանք քալկոգենների ընդհանուր բնութագրի վերաբերյալ | 00:25:00 | միջին | 18Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները քալկոգենների ընդհանուր բնութագրի, քալկոգենների թթվածնավոր թթուների վերաբերյալ |