Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Մետաղների ընդհանուր բնութագիրը, ֆիզիկական հատկությունները Իմանալ մետաղների ընդհանուր բնութագիրը և ֆիզիկական հատկությունները
2. Մետաղների քիմիական հատկությունները Իմանալ մետաղների քիմիական հատկությունները

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տարրերի շարքից ավելորդ տարրի ընտրություն 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները պարբերական համակարգում մետաղների դիրքի վերաբերյալ: Կարողանալ շարքերից ընտրել ոչ մետաղական տարրը
2. Շարքի ընտրություն՝ ըստ համապատասխան պարզ նյութին բնորոշ հատկության 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ֆիզիկական հատկությունների վերաբերյալ
3. Մետաղների ընտրությունը, որոնք օդի թթվածնով չեն օքսիդանում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը թթվածնի հետ) վերաբերյալ
4. Շարքի ընտրությունը` ըստ մետաղների ատոմների շառավիղների աճման կարգի 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել մետաղների և ոչ մետաղների փոխազդեցության ռեակցիաների հավասարումները և կատարել համապատասխան հաշվարկներ
5. Մետաղի ընտրություն, որի և թթվի փոխազդեցությունից անջատվում է ջրածին 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը թթուների հետ) վերաբերյալ: Կարողանալ շարքից ընտրել ջրածնի անջատումով թթվի հետ փոխազդող մետաղը
6. Աղի բանաձևի ընտրությունը, ըստ երկաթի հետ փոխազդեցության 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Իմանալ լարվածության շարքում մետաղների դիրքից բխող նրանց հատկությունները
7. Մետաղների խառնուրդում մետաղների զանգվածների որոշում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների և նրանց առաջացրած հիդրօքսիդների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները և լուծել խնդիրը
8. Մետաղների զանգվածների որոշումը. բրոնզը արձանում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները և լուծել խնդիրը
9. Արտադրության ոլորտում գունավոր մետաղի ընտրություն 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ֆիզիկական և քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները և լուծել խնդիրը

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ 00:10:00 հեշտ 5Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները պարբերական համակարգում մետաղների դիրքի վերաբերյալ: Կարողանալ շարքերից ընտրել ոչ մետաղական տարրը

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ 00:15:00 միջին 15Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ֆիզիկական և քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել մետաղների և ոչ մետաղների փոխազդեցության ռեակցիաների հավասարումները և կատարել համապատասխան հաշվարկներ
2. Ստուգողական աշխատանք մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ 00:25:00 բարդ 15Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները և լուծել խնդիրը