Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Թթուների, հիմքերի ու աղերի դիսոցումը Սովորողը կարողանա հիմնավորել թթուների ընդհանուր հատկությունները, հիմքերի ընդհանուր հատկությունները, աղերի ընդհանուր հատկություններ չունենալը, կարողանա գրել բազմահիմն թթուների և բազմաթթու հիմքերի աստիճանական դիսոցման հավասարումները

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Թթուները, հիմքերը և աղերը էլեկտրոլիտային դիսոցման տեսանկյունից 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Կարողանալ լրացնել բաց թողնված բառը թթուների, հիմքերի և աղերի էլեկտրոլիտային դիսոցման տեսության վերաբերյալ նախադասությունում
2. Աստիճանաբար չդիսոցվող էլեկտրոլիտի ընտրություն 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Կարողանալ էլեկտրոլիտների եռյակից ընտրել աղը՝ ոչ աստիճանաբար դիսոցվող էլկտրոլիտը, գրել նրա դիսոցման հավասարումը և հաշվել մեկ մոլեկուլից ստացվող իոնների թիվը
3. Թթվային մնացորդի անվանումն՝ ըստ թթվի մոլային զանգվածի 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Կարողանալ համեմատել թթուների մոլային զանգվածները և անվանել ընտրած թթվի թթվային մնացորդը
4. Տարբերել թթվի հիմնայնությունը, ուժը, բաղադրությունը՝ ըստ բանաձևի 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Կարողանալ ներկայացնել թթուն՝ ըստ հիմնայնության, ըստ ուժի՝ որպես էլեկտրոլիտ, ըստ բաղադրության՝ քիմիական բանաձևից ելնելով
5. Ուժեղ, թույլ էլեկտրոլիտների որոշում, գունավոր, անգույն իոնների ճանաչում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Կարողանալ տարբերել տարաբնույթ հատկանիշներով (ուժեղ, թույլ, գունավոր, անգույն, պարզ, բարդ) էլեկտրոլիտները, հաշվել նրանց մոլային զանգվածները
6. Թթվի հիմնայնության և ուժի ընտրություն, անիոնի բաղադրության որոշումը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Կարողանալ ընտրել թթուն՝ ըստ հիմնայնության և ուժի, գրել դիսոցման առաջին փուլի հավասարումը և հաշվել ատոմների գումարային քանակը համապատասխան անիոնի՝ տրված քանակում
7. Հիմքի ընտրություն ըստ թթվայնության և ուժի, զանգվածի հաշվարկ 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Կարողանալ ընտրել հիմքի բանաձևը՝ ըստ նրա թթվայնության և ուժի, գրել նրա դիսոցման առաջին փուլի հավասարումը և հաշվել առաջացած կատիոնի զանգվածը
8. Անիոնի քանակի և աղի զանգվածի որոշումը՝ ըստ կատիոնի զանգվածի 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Կարողանալ գրել աղի դիսոցման հավասարումը և հաշվել անիոնների քանակը, աղի զանգվածը՝ ըստ կատիոնի տրված զանգվածի
9. Աղերի հատկությունների պայմանավորվածությունը իր իոններով 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Կարողանալ որոշել աղի բաղադրությունը, քիմիական բանաձևը՝ ըստ նրա բաղադրության մեջ մտնող կատիոնի և անիոնի որակական հայտաբերման ռեակցիաների. կարողանալ կատարել զանազան հաշվարկներ
10. Աղի քիմիական բանաձևի որոշում՝ ըստ աղի հատկությունների 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Կարողանալ որոշել աղի քիմիական բանաձևը՝ ըստ աղի կատիոնի և անիոնի քիմիական հատկությունների: Վերհիշել և ամրապնդել Ավոգադրոյի օրենքից բխող գազերի խտության վերաբերյալ: Կարողանալ հաշվել կատիոնին բաժին ընկնող էլեկտրոնների քանակը՝ ըստ աղի քանակի
11. Աղի քիմիական հատկություն՝ անիոնով պայմանավորված 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Կարողանալ աղի քիմիական հատկության հիման վրա հաշվել համակարգի զանգվածի փոփոխությունը

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք թթուների, հիմքերի և աղերի դիսոցման վերաբերյալ 00:10:00 հեշտ 6Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթուների, հիմքերի և աղերի դիսոցման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա. * էլեկտրոլիտների եռյակից ընտրել աղը՝ ոչ աստիճանաբար դիսոցվող էլկտրոլիտը, գրել նրա դիսոցման հավասարումը և հաշվել մեկ մոլեկուլից ստացվող իոնների թիվը * ներկայացնել թթուն՝ ըստ հիմնայնության, ըստ ուժի՝ որպես էլեկտրոլիտ, ըստ բաղադրության՝ քիմիական բանաձևից ելնելով. * տարբերել տարաբնույթ հատկանիշներով (ուժեղ, թույլ, գունավոր, անգույն, պարզ, բարդ) էլեկտրոլիտների իոնները, հաշվել նրանց մոլային զանգվածները

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք թթունրի, հիմքերի և աղերի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 10Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթուների, հիմքերի և աղերի դիսոցման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա. * համեմատել թթուների մոլային զանգվածները և անվանել ընտրած թթվի թթվային մնացորդը. * ընտրել թթուն՝ ըստ հիմնայնության և ուժի, գրել դիսոցման առաջին փուլի հավասարումը և հաշվել ատոմների գումարային քանակը համապատասխան անիոնի՝ տրված քանակում. * որոշել աղի բաղադրությունը, քիմիական բանաձևը՝ ըստ նրա բաղադրության մեջ մտնող կատիոնի և անիոնի որակական հայտաբերման ռեակցիաների. կարողանալ կատարել զանազան հաշվարկներ
2. Ստուգողական աշխատանք թթուների, հիմքերի և աղերի դիսոցման վերաբերյալ 00:30:00 բարդ 17Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթուների, հիմքերի և աղերի դիսոցման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողնա. * ընտրել հիմքի բանաձևը՝ ըստ նրա թթվայնության և ուժի, գրել նրա դիսոցման առաջին փուլի հավասարումը և հաշվել առաջացած կատիոնի զանգվածը. * աղի քիմիական հատկության հիման վրա հաշվել համակարգի զանգվածի փոփոխությունը. * կապ ստեղծել աղի կատիոնով և անիոնով պայմանավորված քիմիական հատկությունների և զանգվածի պահպանման օրենքի միջև