Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Օքսիդավերականգնման ռեակցիաներ | Կարողանալ հաշվել տարրերի օքսիդացման աստիճանը միացությունների մոլեկուլներում և դրա հիման վրա առանձնացնել օքսիդավերականգնման ռեակցիաները: Ընկալել օքսիդիչ-օքսիդացում, վերականգնիչ-վերականգնում, էլեկտրոնային հաշվեկշիռ հասկացությունները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Oքսիդավերականգնման ուրվագրի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ ըտնրել օքսիդավերականգման ռեակցիայի ուրվագիրը և որոշել այլ դասի ռեակցիաներին նրա պատկանելիությունը, ամրապնդել գիտելիքները քիմիական ռեակցիաների դասակարգման հատկանիշների վերաբերյալ |
2. | Տարրի օքսիդացման աստիճան-վերօքս հատկություն կապը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կարողանալ կապ հաստատել տարրի ատոմի օքսիդացման աստիճանի և օքսիդավերականգնման ռեակցիաներում նրա ցուցաբերած վերօքս հատկությունների միջև: Ամրապնդել լիցքակիր մասնիկում էլեկտրոնների թիվ հաշվելու սկզբունքները |
3. | Տարրի օքսիդացման աստիճան-վերօքս հատկություններ կապը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կարողանալ համապատասխանեցնել տարրի վերօքս հատկությունները տարրի օքսիդացման աստիճանի հետ. հիմնավորել տարրի բարձրագույն, միջանկյալ և ցածրագույն օքսիդացման աստիճանների կապը վերօքս հատկությունների հետ |
4. | Օքսիդավերականգնման ռեակցիայի ընտրություն և հավասարեցում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ ընտրել օքսիդավերականգնման ռեակցիայի ուրվագիրը, հավասարեցնել այն էլեկտրոնային հաշվեկշռի եղանակով և պատասխանել գործընթացի տարբեր քայլերին համապատասխանող հարցերի |
5. | Վերօքս գործընթացում տեղափոխված էլեկտրոնների թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ կապ հաստատել տարրի օքսիդացման աստիճանի փոփոխության և վերօքս գործընթացի բնույթի միջև, հաշվել տեղափոխված էլեկտրոնների թիվը՝ պատկերացնելով թվային առանցքը |
6. | Վերօքս ռեակցիայում փոխանցված էլեկտրոնի քանակ-գազի ծավալ կապը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ հավասարեցնել օքսիդավերականգնման ռեակցիայի ուրվագիրը էլեկտրոնային հաշվեկշռի եղանակով, կապ հաստատել փոխանցված էլեեկտրոնների քանակի և անջտված գազի ծավալի միջև |
7. | Օքսիդիչի վերականգնման արգասիքի զանգվածի հաշվարկ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ հավասարեցնել տրված ուրվագիրը էլեկտրոնային հաշվեկշռի եղանակով և հաշվել օքսիդիչի վերականգնումից ստացված նյութի զանգվածը՝ ըստ օքսիդիչի ընդունած էլեկտրոնների քանակի |
8. | Փոխանցված էլեկտրոնների քանակի հաշվարկ՝ ըստ վերջանյութի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կարողանալ հաշվել օքսիդավերականգնման ռեակցիայի ընթացքում փոխանցված էլեկտրոնների քանակը՝ ըստ վերականգնիչի օքսիդացումից ստացված վերջանյութի քանակի, ինչպես նաև ծախսված թթվածնի ծավալը՝ ըստ քանակաչափական գործակիցների |
9. | Ուրվագրի հավասարեցում էլեկտրոնային հաշվեկշի եղանակով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Կարողանալ հավասարեցնել օքսիդավերականգման ռեակցիայի ուրվագիրը էլեկտրոնային հաշվեկշռի եղանակով, հաշվել որոշակի քանակով վերականգնիչ տարրի տրամադրած էլեկտրոնների քանակը և օքսիդիչ նյութի զանգվածը |
10. | Ամոնիակի կատալիտիկ օքսիդացման և այրման ուրվագրերի համեմատումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Կարողանալ հավասարեեցնել ամոնիակի կատալիտիկ օքսիդացման և այրման ռեակցիաների ուրվագրերը, ընկալել, որ պայմաններից կախված.նույն ելանյութերից կարող են ստացվել տարբեր վերջանյութեր: Կարողանալ համեմատել ելայութերի քանակնրը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք օքսիդավերականգնման ռեակցիաների վերաբերյալ | 00:10:00 | հեշտ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օքսիդավերականգնման ռեակցիաների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա * ըտնրել օքսիդավերականնման ռեակցիայի ուրվագիրը և որոշել այլ դասի ռեակցիաներին նրա պատկանելիությունը, ամրապնդել գիտելիքները քիմիական ռեակցիաների դասակարգման հատկանիշների վերաբերյալ. * համապատասխանեցնել տարրի վերօքս հատկությունները տարրի օքսիդացման աստիճանի հետ. հիմնավորել տարրի բարձրագույն, միջանկյալ և ցածրագույն օքսիդացման աստիճանների կապը վերօքս հատկությունների հետ. * կապ հաստատել տարրի օքսիդացման աստիճանի փոփոխության և վերօքս գործընթացի բնույթի միջև, հաշվել տեղափոխված էլեկտրոնների թիվը՝ պատկերացնելով թվային առանցքը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք օքսիդավերականգնման ռեակցիաների վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 10Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օքսիդավերականգնման ռեակցիաների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա. * կապ հաստատել տարրի ատոմի օքսիդացման աստիճանի և օքսիդավերականգնման ռեակցիաներում նրա ցուցաբերած վերօքս հատկությունների միջև: Ամրապնդել լիցքակիր մասնիկում էլեկտրոնների թիվ հաշվելու սկզբունքները. * ընտրել օքսիդավերականգնման ռեակցիայի ուրվագիրը, հավասարեցնել այն էլեկտրոնային հաշվեկշռի եղանակով և պատասխանել գործընթացի տարբեր քայլերին համապատասխանող հարցերի. * հաշվել օքսիդավերականգնման ռեակցիայի ընթացքում փոխանցված էլեկտրոնների քանակը՝ ըստ վերականգնիչի օքսիդացումից ստացված վերջանյութի քանակի, ինչպես նաև ծախսված թթվածնի ծավալը՝ ըստ քանակաչափական գործակիցների |
2. | Ստուգողական աշխատանք օքսիդավերականգնման ռեակցիաների վերաբերյալ | 00:30:00 | բարդ | 17Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օքսիդավերականգնման ռեակցիաների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա. * հավասարեցնել օքսիդավերականգնման ռեակցիայի ուրվագիրը էլեկտրոնային հաշվեկշռի եղանակով, կապ հաստատել փոխանցված էլեկտրոնների քանակի և անջատված գազի ծավալի միջև. * հաշվել որոշակի քանակով վերականգնիչ տարրի տրամադրած էլեկտրոնների քանակը և օքսիդիչ նյութի զանգվածը. * հավասարեցնել օքսիդավերականգնման ռեակցիաներին համապատասխանող ուրվագրերը էլեկտրոնային հաշվեկշռի եղանակով և կատարել զանազան հաշվարկներ՝ հենվելով ինչպես կիսառեակցիաների, այնպես էլ լրիվ հավասարումների վրա |