Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Օդի բաղադրությունը Իմանալ օդի բաղադրությունը և նշանակությունը

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Օդի հաստատուն բաղադրամասի որոշում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ
2. Օդի վերաբերյալ պնդման ճշմարտացիության հաստատումը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի վերաբերյալ:
3. Օդից թթև գազի ընտրություն 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների իմացությունը օդի միջին մոլային զանգվածի վերաբերյալ: Կարողանալ օգտագորտել այդ մեծության արժեքը՝ մեկ այլ գազը համեմատելով օդի հետ
4. Ազոտի ծավալի որոշումը օդի տրված ծավալում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա կազմել համամասնություն ըստ խնդրի պայմանի և որոշել ազոտի ծավալը՝ տրված օդի ծավալում
5. Որոշակի ծավալով թթվածին պարունակող օդի ծավալի որոշումը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ և այն կիրառելու կարողությունը՝ հաշվարկներ կատարելիս
6. Օդի ծավալի որոշումը՝ ըստ օզոնի վերածված թթվածնի ծավալի 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել թթվածնի հատկությունների, օդի բաղադրության վերաբերյալ սովորողների գիտելիքները, համամասնություն կազմելու՝ ըստ քիմիական ռեակցիաների հավասարումների, և լուծելու կարողությունները
7. Օդի ծավալի որոշումը՝ ըստ որոշակի զանգվածով նյութի քայքայումից ստացված թթվածնի 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթվածնի ստացման, օդի բաղադրության վերաբերյալ: կարողանալ կազմել ռեակցիաների հավասարումները, կատարել հաշվարկներ ըստ ռեակցիաների հավասարումների:
8. Նստվածքի զանգվածի որոշում` ըստ կրաջուր մղված օդի ծավալի 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ: Զարգացնել և ամրապնդել գիտելիքների համակարգելու, ռեակցիայի հավասարում կազմելու, հաշվարկներ կատարելու, սովորողների կարողությունները:
9. Ամոնիակ սինթեզելու նպատակով ծախսված օդի ծավալի որոշումը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա ազոտի ծավալային բաժինը, կարողանա տեսական գիտելիքները օգտագործել խնդիրներ լուծելիս

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք օդի բաղադրության վերաբերյալ 00:07:00 հեշտ 4Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ, դի միջին մոլային զանգվածի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա օգտագորտել այդ մեծության արժեքը՝ մեկ այլ գազը համեմատելով օդի հետ, կազմել համամասնություն ըստ խնդրի պայմանի և որոշել ազոտի ծավալը՝ տրված օդի ծավալում:

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք օդի բաղադրության վերաբերյալ 00:15:00 միջին 5Մ. Ստուգել թթվածնի հատկությունների, օդի բաղադրության վերաբերյալ սովորողների գիտելիքները, համամասնություն կազմելու՝ ըստ քիմիական ռեակցիաների հավասարումների, և լուծելու կարողությունները
2. Ստուգողական աշխատանք օդի բաղադրության վերաբերյալ 00:25:00 բարդ 6Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ: Զարգացնել և ամրապնդել գիտելիքների համակարգելու, ռեակցիայի հավասարում կազմելու, հաշվարկներ կատարելու, սովորողների կարողությունները: Սովորողը պետք է իմանա ազոտի ծավալային բաժինը, կարողանա տեսական գիտելիքները օգտագործել խնդիրներ լուծելիս: