Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Օդի բաղադրությունը | Իմանալ օդի բաղադրությունը և նշանակությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Օդի հաստատուն բաղադրամասի որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ |
2. | Օդի վերաբերյալ պնդման ճշմարտացիության հաստատումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի վերաբերյալ: |
3. | Օդից թթև գազի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների իմացությունը օդի միջին մոլային զանգվածի վերաբերյալ: Կարողանալ օգտագորտել այդ մեծության արժեքը՝ մեկ այլ գազը համեմատելով օդի հետ |
4. | Ազոտի ծավալի որոշումը օդի տրված ծավալում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա կազմել համամասնություն ըստ խնդրի պայմանի և որոշել ազոտի ծավալը՝ տրված օդի ծավալում |
5. | Որոշակի ծավալով թթվածին պարունակող օդի ծավալի որոշումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ և այն կիրառելու կարողությունը՝ հաշվարկներ կատարելիս |
6. | Օդի ծավալի որոշումը՝ ըստ օզոնի վերածված թթվածնի ծավալի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել թթվածնի հատկությունների, օդի բաղադրության վերաբերյալ սովորողների գիտելիքները, համամասնություն կազմելու՝ ըստ քիմիական ռեակցիաների հավասարումների, և լուծելու կարողությունները |
7. | Օդի ծավալի որոշումը՝ ըստ որոշակի զանգվածով նյութի քայքայումից ստացված թթվածնի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթվածնի ստացման, օդի բաղադրության վերաբերյալ: կարողանալ կազմել ռեակցիաների հավասարումները, կատարել հաշվարկներ ըստ ռեակցիաների հավասարումների: |
8. | Նստվածքի զանգվածի որոշում` ըստ կրաջուր մղված օդի ծավալի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ: Զարգացնել և ամրապնդել գիտելիքների համակարգելու, ռեակցիայի հավասարում կազմելու, հաշվարկներ կատարելու, սովորողների կարողությունները: |
9. | Ամոնիակ սինթեզելու նպատակով ծախսված օդի ծավալի որոշումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա ազոտի ծավալային բաժինը, կարողանա տեսական գիտելիքները օգտագործել խնդիրներ լուծելիս |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք օդի բաղադրության վերաբերյալ | 00:07:00 | հեշտ | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ, դի միջին մոլային զանգվածի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա օգտագորտել այդ մեծության արժեքը՝ մեկ այլ գազը համեմատելով օդի հետ, կազմել համամասնություն ըստ խնդրի պայմանի և որոշել ազոտի ծավալը՝ տրված օդի ծավալում: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք օդի բաղադրության վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 5Մ. | Ստուգել թթվածնի հատկությունների, օդի բաղադրության վերաբերյալ սովորողների գիտելիքները, համամասնություն կազմելու՝ ըստ քիմիական ռեակցիաների հավասարումների, և լուծելու կարողությունները |
2. | Ստուգողական աշխատանք օդի բաղադրության վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օդի բաղադրության վերաբերյալ: Զարգացնել և ամրապնդել գիտելիքների համակարգելու, ռեակցիայի հավասարում կազմելու, հաշվարկներ կատարելու, սովորողների կարողությունները: Սովորողը պետք է իմանա ազոտի ծավալային բաժինը, կարողանա տեսական գիտելիքները օգտագործել խնդիրներ լուծելիս: |