Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մետաղների օքսիդներ: Հիմքեր | Կարողանալ կազմել մետաղների օքսիդների բանաձևերը, համապատասխանեցնել օքսիդներին հիմքերը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հիմնային օքսիդ չառաջացնող տարրի ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Իմանալ, թե, որ նյութերն են անվանվում օքսիդներ, և որ տարրերի ատոմներն են առաջացնում հիմնային օքսիդներ |
2. | Օքսիդի բանաձևի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները անօրգանական հիմնական դասերի դասակարգման վերաբերյալ: Կարողանալ ճանաչել օքսիդի բանաձևը այլ նյութերի բանաձևերի շարքից |
3. | Օքսիդի անվանումը ըստ բանաձևի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Օքսիդներ» թեմայից. ըստ բանաձևի՝ օքսիդի անվանումը կազմելու կարողությունը |
4. | Տրված օքսիդին համապատասխանող հիդրօքսիդի բանաձևի որոշումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների օքսիդների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել տրված օքսիդին համապատասխանող հիդրօքսիդի բանաձևը |
5. | Օքսիդի բանաձևի կազմումը ըստ անվանման | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Օքսիդներ» թեմայից և ըստ անվանման օքսիդի բանաձև կազմելու կարողությունը |
6. | Անլուծելի հիմքի բանաձևի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հիմքերի դասակարգման վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել հիմքին համապատասխանող օքսիդի բանաձևը և այդ օքսիդում որոշել թթվածնի զանգվածայի բաժինը |
7. | Ըստ տրված ուրվագծի ռեակցիաների հավասարումների կազմում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օքսիդների քիմիական հատկությունների, ալկալիների դասակարգման և ստացման եղանակների վերաբերյալ: Ամրապնդել ռեակցիայի հավասարում կազմելու և հավասարեցնելու կարողությունը |
8. | Օքսիդի զանգվածի որոշումը՝ ըստ քայքայված հիդրօքսիդի զանգվածի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները անլուծելի հիմքերի վերաբերյալ, քայքայման ռեակցիայի հիման վրա օքսիդի զանգվածի որոշելու կարողությունը |
9. | Օքսիդ առաջացնող տարրի որոշումը՝ ըստ զանգվածային բաժնի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթվածին թեմայի վերաբերյալ: Կարողանալ որոշել օքսիդ առաջացնող տարրի հարաբերական ատոմային զանգվածը` րստ զանգվածային բաժնի: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք հիմնային օքսիդների իմացության վերաբերյալ | 00:07:00 | հեշտ | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հիմնային օքսիդների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա, թե, որ նյութերն են անվանվում օքսիդներ, և որ տարրերի ատոմներն են առաջացնում հիմնային օքսիդներ, ըստ օքսիդի բանաձևի կազմել օքսիդի անվանումը, կազմել տրված օքսիդին համապատասխանող հիդրօքսիդի բանաձևը: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք մետաղների օքսիդների վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 9Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների օքսիդների դրանց քիմիական հատկությունների, ալկալիների դասակարգման և ստացման եղանակների վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք մետաղների օքսիդների վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների օքսիդների վերաբերյալ, ալկալիների ստացման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա լ որոշել օքսիդ առաջացնող տարրի հարաբերական ատոմային զանգվածը` րստ զանգվածային բաժնի, լուծել խնդիր ալկալիների ստացման վերաբերյալ: |