
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Նյութի զանգվածի պահպանման օրենքը | Իմանալ նյութի զանգվածի պահպանման օրենքը և կարողանալ այն կիրառել քիմիական ռեակցիաների հավասարումներ կացմելիս ու հաշվարկներ կատարելիս: |
2. | Քիմիական ռեակցիաներ և հավասարումներ | Կարողանալ կազմել քիմիական ռեակցիաների հավասարում և հավասարեցնել: |
3. | Հաշվարկներ քիմիական հավասարումներով | Հաշվարկների կատարում քիմիական հավասարումներով |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Քիմիական հավասարումով արտահայտվող երևույթի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ երևույթներից ընտրել քիմիականը: Իմանալ, որ քիմիական հավասարումը քիմիական ռեակցիայի (քիմիական երևույթի) պայմանական գրառումն է |
2. | Պնդումների ճշմարտացիության հաստատում կամ հերքում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Օգտագործելով գիտելիքները քիմիական ռեակցիաների ընթացքի վերաբերյալ՝ կարողանալ հաստատել կամ հերքել պնդումների ճշմարտացիությունը |
3. | Նյութերի նյութաքանակների որոշումն՝ ըստ քիմիական ռեակցիայի հավասարման | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ որոշել նյութերի նյութաքանակներն՝ ըստ ռեակցիայի հավասարման |
4. | Ստացված նյութի զանգվածի որոշում ըստ փոխազդող նյութերի զանգվածների հարաբերության | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Իմանալ զանգվածի պահպանման օրենքը և կարողանալ այն կիրառելով հաշվել ստացված նյութի զանգվածը, եթե հայտնի է ելանյութերի զանգվածայինի հարաբերությունը |
5. | Գործակիցների որոշում ռեակցիայի ուրվագրում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Իմանալ զանգվածի պահպանման օրենքը, կարողանալ այն կիրառել ռեակցիաների հավասարումներում |
6. | Քիմիական ռեակցիայի ուրվագրում բաց թողած նյութի բանաձևի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Իմանալ քիմիական ռեակցիայի էությունը: Կարողանալ կազմել քիմիական ռեակցիայի հավասարման ուրվագիրը |
7. | Ռեակցիայի ուրվագրում պակասող նյութի որոշում և ռեակցիայի հավասարեցում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 2Մ. | Իմանալ նյութի զանգվածի պահպնման օրենքը, քիմիական ռեակցիաների հավասարումները կազմելու օրինաչափությունները: Կարողանալ կազմել և հավասարեցնել քիմիական ռեակցիաների հավասարումները |
8. | Քիմիական ռեակցիայում անհայտ գործակցի որոշում՝ ըստ զանգվածի պահպանման օրենքի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 2Մ. | Իմանալ զանգվածի պահպանման օրենքը, ռեակցիայի հավասարումը, գործակից հասկացությունները: Կարողանալ հավասարեցնել քիմիական ռեակցիայի ուրվագիրը |
9. | Քիմիական ռեակցիայի հավասարման կազմում և ռեակցիայի արգասիք մոլեկուլում պրոտոնների թվի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 2Մ. | Իմանալ քիմիական ռեակցիայի հավասարում կազմելու կարգը, կարողանալ կազմել հավասարում և հաշվել պրոտոնների թիվը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Նյութի զանգվածի պահպանման օրենքը» թեմայից | 00:07:00 | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները քիմիական ռեակցիաների հավասարումների վերաբերյալ և նյութերի նյութաքանակներն որոշելու՝ ըստ ռեակցիայի հավասարման կարողությունների |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Զանգվածի պահպանման օրենքը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները զանգվածի պահպանման օրենքի, քիմիական ռեակցիաների ընթացքի վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Նյութի զանգվածի օրենքի և քիմիական ռեակցիաների հավասարումներ» թեմայից | 00:25:00 | բարդ | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները զանգվածի պահպանման օրենքի, քիմիական ռեակցիաների ընթացքի վերաբերյալ |